روسها در شمال سوریه هدف حمله قرار گرفتند

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی به نقل از النشره، وزارت دفاع روسیه اعلام نمود که یک بمب در جهت پلیس نظامی روسیه در عین العرب در حومه شمال شرقی حلب سوریه منفجر شد که تلفاتی به دنبال نداشت.

روسها در شمال سوریه هدف حمله قرار گرفتند

مرکز هماهنگی روسی وابسته به وزارت دفاع روسیه بیان نمود: افراد ناشناس تلاش کردند که مانع از حرکت گشتی پلیس نظامی روسیه در منطقه عین العرب شوند و بمبی در راستا عبور آن کار گذاشتند که این حادثه تلفاتی به دنبال نداشت.

این در حالی است که رای الیوم گزارش داد: سه نظامی روس در حومه شرقی حلب در شمال غرب سوریه براثر انفجاری که احتمال داده می شود ناشی از انفجار مین باشد، زخمی شدند. منابع وابسته به نیروهای سوریه دموکراتیک اعلام کردند که انفجاری یک خودرو نظامی روسیه در نزدیکی روستای مرج در 10 کیلومتری شرق شهر عین العرب(کوبانی) در حومه شرقی حلب در نزدیکی مرز سوریه با ترکیه را هدف قرار داد که بر اثر آن سه نظامی روس زخمی شدند. نظامیان زخمی شده به پایگاه روسی در عین العرب منتقل شدند.بر اثر این انفجار دو خودرو نیروهای روسیه آسیب دید. این منابع احتمال دادند که انفجار ناشی از انفجار مین باشد. منابع مذکور از حرکت خودروهای وابسته به نیروهای روسی به محل انفجار برای تحقیق درباره علت انفجار خبر دادند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "روسها در شمال سوریه هدف حمله قرار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسها در شمال سوریه هدف حمله قرار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید