شاه مهره یحیی و سه بازیکن جلوی ضربه جبران ناپذیر را گرفتند ، به پرسپولیسی که در 7 سال اخیر 6 قهرمانی آورده احترام بگذارید

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، پیشکسوت پرسپولیس درباره قهرمانی مهماین تیم در فصل جاری و تاثیر مدیریت این باشگاه در موفقیت سرخ ها صحبت کرد.

شاه مهره یحیی و سه بازیکن جلوی ضربه جبران ناپذیر را گرفتند ، به پرسپولیسی که در 7 سال اخیر 6 قهرمانی آورده احترام بگذارید

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی آنلاین، حمید استیلی با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار کرد: این پیروزیت را به همه پرسپولیسی ها به ویژه طرفداران این تیم تبریک می گویم و امیدوارم پس از قهرمانی در لیگ برتر، پرسپولیس در جام حذفی هم پیروز به کسب جامی دیگر گردد تا پیروزیت های این فصل تیم تکمیل گردد.

وی در مورد شرایط تیم گل محمدی تا رسیدن به قهرمانی تاکید نمود: پرسپولیس از پتاسیل فنی خوبی برخوردار است. این تیم در کنار مهره های با تجربه و خریدهای پیروزی را داشت و با حضور کادرفنی باتجربه و مدیریت خوب آقای درویش و همکارانش در مجموعه مدیریتی شرایط برای قهرمانی این تیم مهیا شد. در مقطعی شرایط تیم با یکی دو شکست کمی خطرناک شد اما درست در بزنگاه ها مثل شکست برابر سپاهان، اتحاد تیمی به پرسپولیس یاری کرد تا به شرایط ایده آل بازگردد.

پیشکسوت پرسپولیس توضیح داد: به نظر من کنار مسائل فنی و فوتبالی، سهم مدیریت در پیروزیت پرسپولیس سهم مهمی بود. در حالی که با توجه به مسائل خیلی از تیم ها دچار حواشی زیادی شدند اما مدیریت خوب درویش و همکارانش و همین طور بزرگانی مانند کریم باقری و افشین پیروانی در کادرفنی این مسائل را در پرسپولیس به حداقل رساند و اجازه ورود حواشی را به تیم ندادند.

استیلی در مورد شرایط فنی پرسپولیس و تاثیر آن در قهرمانی در سرانجام فصل گفت: جدا شدن یورگن لوکادیا در مقطعی که پرسپولیس در خط حمله مشکل داشت، می توانست ضربه جبران ناپذیری را به تیم وارد کند اما بازگشت پرقدرت عیسی آل کثیر و درخشش خیره نماینده مهدی ترابی و سعید صادقی و حضور شاه مهره ای به نام وحید امیری در جمع سرخ پوشان دست به دست هم داد تا پرسپولیس در حالی که چند امتیاز از صدر جدول فاصله داشت، توانست اختلاف ایجادشده را از میان بردارد و در نهایت به آنچه که استحقاقش را داشت، دست پیدا کند.

وی در مورد بعضی اظهارنظرها در مورد لوث کردن قهرمانی تیم گل محمدی توضیح داد: این صحبت ها همواره مطرح است ولی مهم این است همه باید قبول نمایند این تیم قهرمان شده است و باید به این تیم و طرفدارانش به خاطر این پیروزیت احترام بگذارند. مسائل داوری و این گونه مسائل برای همه تیم ها وجود دارد. پیروزیت های تیمی که در 7 سال اخیر 6 قهرمانی آورده و یک نایب قهرمانی را کسب نموده را نمی توان لوث کرد.

پیشکسوت پرسپولیس با تاکید بر نقش طرفداران در پیروزیت این تیم در شرایط سخت گفت: بخش مهمی از لذت فوتبال وابسته به حضور طرفداران است. طرفداران پرسپولیس در این فصل حمایت همه جانبه ای را از تیم شان داشتند و مزد این حمایت را با قهرمانی در لیگ برتر گرفتند. امیدوارم این حمایت و این انرژی مثبت در جام حذفی هم ادامه پیدا کند و پرسپولیس در سرانجام این تورنمنت، دومین جام را به طرفدارانش هدیه دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شاه مهره یحیی و سه بازیکن جلوی ضربه جبران ناپذیر را گرفتند ، به پرسپولیسی که در 7 سال اخیر 6 قهرمانی آورده احترام بگذارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه مهره یحیی و سه بازیکن جلوی ضربه جبران ناپذیر را گرفتند ، به پرسپولیسی که در 7 سال اخیر 6 قهرمانی آورده احترام بگذارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید