عمده فروشی پارچه های تابستانه

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، با آغاز فصل بهار و تابستان یکی از دغدغه های تولیدی های تازه کار پوشاک، مزون ها و برند های لباس تهیه پارچه مناسب، با کیفیت و تازه است. به همین دلیل زمان زیادی را صرف پیدا کردن عمده فروشی پارچه در شهر خود یا حتی شهر های دیگر می نمایند. چه بسا در میان این جستجو پارچه های زیبایی را انتخاب نمایند اما به علت عدم شناخت کافی فروشنده، پارچه نامرغوب را به جای پارچه با کیفیت خریداری نمایند.

عمده فروشی پارچه های تابستانه

یا حتی به علت نداشتن اطمینان خاطر از خرید پارچه تابستانه منصرف شوند. برای عمده فروشی پارچه باید از روش های مختلف عمده فروشی و مزایای هر کدام آگاه شد. عمده فروشی پارچه به سه روش مختلف از جمله عمده فروشی حضوری، عمده فروشی تلفنی و عمده فروشی اینترنتی انجام می گردد. در ادامه هر کدام از این روش ها شرح داده می گردد.

عمده فروشی حضوری پارچه

قدیمی ترین روش برای یافتن عمده فروشی پارچه در شهر های مختلف، رفتن به بازار بزرگ شهر است. در این روش به صورت حضوری به راسته پارچه فروش ها در بازار رفته و پس از تماشا هر مغازه و صحبت در خصوص اجناس تازه و به روز خرید عمده را انجام می دهند.

عمده فروشی پارچه به روش حضوری مزایا و معایب خاص خود را دارد. از مزایای این نوع عمده فروشی می توان به تماشا و لمس پارچه از نزدیک، اطلاع از مدل های تازه و ترندی بازار، چانه زدن هنگام خرید و در بعضی مواقع دریافت لحظه ای پارچه اشاره نمود. اما معایب و نقاط ضعف این شیوه عمده فروشی در ایاب و ذهاب به بازار، اتلاف وقت زیاد، آنالیز و مقایسه زمان بر قیمت و اجناس مختلف و اتلاف هزینه و انرژی است.

عمده فروشی پارچه از راه دور

عمده فروشی پارچه از راه دور که با استفاده از تماس تلفنی و گاهی با واسطه انجام می گردد، یکی دیگر از راه های قدیمی برای تهیه پارچه است. در این روش ابتدا باید یک بار به بازار رفته تا با فروشنده های مختلف آشنا شده و اطلاعات تماس فروشندگان مختلف جمع آوری گردد تا برای خرید های بعدی در دسترس باشد. یا می توان با پرس و جو از اطرافیان یا پارچه فروشی های سطح شهر با عمده فروش های مطمئن و معتبر ارتباط برقرار کرد تا پارچه های مورد احتیاج را تامین کرد.

این شیوه نیز دارای نقاط قوت و نقاط ضعف است که در خصوص نقاط قوت می توان به اطمینان از عمده فروشی های معتبر که با واسطه معرفی شده اند، صرفه جویی در انرژی و هزینه، عدم احتیاج به رفت و آمد هر باره به بازار و دسترسی به عمده فروشی پارچه در شهر های دیگر اشاره نمود. اما نقاط ضعف این شیوه عمده فروشی پارچه در نتماشا پارچه یا عکس آن ها، احتیاج به داشتن واسطه یا رفتن به بازار و یافتن عمده فروشی های معتبر است.

مزایای عمده فروشی اینترنتی پارچه

عمده فروشی پارچه در بستر اینترنت و پارچه فروشی های آنلاینی یکی از تازهترین و برترین روش ها برای خرید پارچه است. در این روش احتیاجی به صرف زمان طولانی برای آنالیز و مقایسه قیمت و اجناس نیست. تنها کافی است که از وبسایت و برنامه های مقایسه فروشگاه ها استفاده کرد تا با تایپ کردن نام پارچه مورد نظر اطلاعات و قیمت تعداد زیادی از عمده فروشی و خرده فروشی ها نمایش داده گردد. در عمده فروشی اینترنتی پارچه هر پارچه فروشی در قالب وبسایت به کاربران نمایش داده می گردد.

خرید طاقه پارچه

بعضی عدم اطمینان به فروشندگان را جزو معایب این روش می دانند. اما باید دانست که برای کسب اعتماد و اطمینان مشتریان، فروشگاه های اینترنتی مجوز هایی مانند نماد اعتماد الکترونیک و مجوز عضویت در اتحاده کسب و کارهای مجازی را در پایین وبسایت خود قرار می دهند. داشتن این نماد ها به معنی ثبت شدن وبسایت و قانونی و معتبر بودن فروشگاه اینترنتی است.

عمده فروشی انواع پارچه تابستانه پرطرفدار

حالا که با انواع عمده فروشی پارچه آشنا شدیم می توان به آنالیز عمده فروشی پارچه تابستانه پرداخت. عمده فروشی پارچه تابستانه شامل فروش پارچه لینن درجه یک، پارچه وال، پارچه نخی، پارچه کرپ حریر، پارچه پوپلین، پارچه حریر طرحدار و پارچه کتان تابستانه می گردد. قیمت عمده فروشی این پارچه با توجه به کشور فراوری نماینده، مواد اولیه، سود عمده فروش و مراحل فراوری مختلف و متنوع است. به عنوان مثال قیمت پارچه نخی که یکی از محبوب ترین پارچه های تابستانه است با توجه به مرغوبیت الیاف پنبه، مقدار الیاف صنعتی پلی استر، تراکم بافت، آبرفت گیری و رنگرزی با ثبات مختلف است.

پارچه کرپ حریر نیز دارای قیمت های مختلف با توجه به کیفیت بافت، کیفیت مواد اولیه، طرحدار یا ساده بودن، اتورفت گیری شدن و کشور فراوری نماینده متغیر است. پارچه لینن نیز که برای آب و هوای گرم فصل تابستان مناسب است و محبوب ترین پارچه برای عمده فروشی در میان پارچه های تابستانه است را در ادامه آنالیز خواهیم کرد.

قیمت پارچه لینن درجه یک تابستانه

قیمت پارچه لینن درجه یک به عوامل مختلفی از جمله کیفیت الیاف گیاه کتان، عرض پارچه، کشور فراوری نماینده، سود بازرگانی، حمل و نقل، تزیینات، آبرفت و اتورفت بستگی دارد. الیاف مرغوب کتان از قیمت بالاتری برخوردار است و به همین دلیل قیمت پارچه لینن درجه یک بالاتر از دیگر پارچه های لینن است. کشور فراوری نماینده نیز تاثیر مستقیمی به روی قیمت پارچه لینن درجه یک دارد و پارچه لینن فراوری چین و هند دارای قیمت بالاتری است. تزییناتی مانند چاپ دیجیتال، سوزن دوزی، پولک دوزی و گلدوزی به روی افزایش قیمت پارچه لینن درجه یک تاثیرگذار است.

بعضی از فراوری نمایندگان پارچه هنگام مراحل تکمیل پارچه لینن تمام آبرفت آن را می گیرند و به همین دلیل قیمت تمام شده پارچه بیشتر می گردد. بعلاوه بعضی از فراورینمایندگان پارچه برای دوام بیشتر و کاهش چروک پذیری پارچه لینن، از ترکیب الیاف کتان با الیاف مصنوعی استفاده می نمایند. این الیاف مصنوعی ممکن است دارای اتورفت باشند و به همین دلیل قیمت پارچه لینن درجه یک بدون احتساب این اتورفت در نظر گرفته می گردد.

خرید پارچه لینن هندی، انتخابی تابستانه

همان طور که در بالا به آن اشاره شد، مرغوب ترین پارچه های لینن در کشور های چین و هند فراوری می گردد. هند به عنوان قدیمی ترین کشور فراوری نماینده پارچه لینن، امروزه نیز سهم زیادی از فراوری پارچه لینن را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل خرید پارچه لینن هندی برای پوشاک تابستانه انتخابی مناسب، ارزان و مجذوب کننده است. پارچه لینن هندی به علت فراوری به وسیله کارخانجات هندی کاملا سبک و خنک است و با آب و هوای گرم و شرجی سازگار است.

پارچه لینن هندی جزو پارچه های طبیعی و سازگار با طبیعت است که برای پوست بدن نیز کاملا مناسب است. در سال های اخیر خرید پارچه لینن هندی به وسیله مزون ها و فراوریی های مختلف افزایش چشمگیری داشته است و برای فراوری پوشاک خنک و باکیفیت تابستانه استفاده می گردد. خرید پارچه لینن هندی برای پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه برای کسانی که به پوست و بدن خود اهمیت زیادی می دهند توصیه می گردد.

نکات مهم خرید پارچه لینن هندی

برای خرید پارچه لینن هندی باید به نکات مختلفی توجه کرد. اصلی ترین نکته پس از اطمینان از کیفیت پارچه، دقت به عرض پارچه است. پارچه لینن هندی اغلب با عرض 130 تا 90 سانتی متر فراوری می گردد، پس هنگام خرید باید متناسب با عرض پارچه متراژ را محاسبه کرد. در پارچه لینن هندی چاپی یا سوزن دوزی باید به عرض مفید تزیینات نیز توجه کرد.

نکته دیگر که هنگام خرید پارچه لینن هندی باید در نظر داشت مقدار آبرفت پارچه در عرض و طول است. بعضی از انواع پارچه لینن هندی در جهت طول پارچه دارای طرح یا حاشیه هستند، محاسبه متراژ مورد احتیاج باید با توجه به جهت طرح انجام گردد. اما اصلی ترین نکته که برای خرید عمده یا خرده پارچه لینن و دیگر پارچه ها در نظر داشت، انتخاب برترین روش خرید و انتخاب فروشگاه معتبر و مطمئن است. فروشگاه پارچه نگار نامی آشنا و معتبر برای خرید حضوری و خرید اینترنتی است.

نکات مهم خرید عمده پارچه

همان طور که در ابتدا به آنالیز عمده فروشی پارچه پرداختیم، در خاتمه نیز به نکات مهمی که هنگام خرید عمده پارچه باید در نظر داشت اشاره می کنیم. پس از انتخاب فروشگاه معتبر، به قیمت گذاری پارچه عمده، تنوع پارچه های موجود، دسترسی سریع به پارچه های مناسب فصل، ارسال به موقع اجناس و تضمین کیفیت محصولات باید توجه کرد. فروشگاه پارچه نگار با شعبه حضوری و وبسایت فروش آنلاین در زمینه خرده فروشی و عمده فروشی پارچه سابقه طولانی دارد.

بعلاوه کارشناسان فروش در فروشگاه پارچه نگار تمام اطلاعاتی که برای خرید حضوری و اینترنتی احتیاج است را در اختیار مشتریان قرار می دهند تا برترین انتخاب و تجربه خرید را داشته باشند. تضمین کیفیت محصولات، تنوع پارچه های مناسب فصل و پارچه های مجلسی و روزمره از دیگر نکات مثبت خرید از فروشگاه پارچه نگار است.

منبع: فوت و فن

به "عمده فروشی پارچه های تابستانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمده فروشی پارچه های تابستانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید