فیلم بعدی از دنیای جان ویک زن محور خواهد بود

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، یک فیلم جدید از دنیای سینمایی جان ویک، با موضوع شخصیت زن قصه ساخته خواهد شد.

فیلم بعدی از دنیای جان ویک زن محور خواهد بود

به گزارش خبرنگار به نقل از هالیوود ریپورتر، پروژه سینمایی بعدی از دنیای جان ویک تعیین شد. لن وایزمن کارگردان فیلم دنیا زیرین برای کارگردانی فیلمی انتخاب شده که اسپین آف و مشتق شده جان ویک است و بالرینا نام دارند.

وایزمن به خاطر کارگردانی فیلم های دنیای زیرین در سال 2003، دنیای زیرین: تکامل در سال 2006 و جان سخت در سینمای هالیوود شناخته می گردد. پروژه جدید جان ویک توسط لاینزگیت ساخته می گردد و موضوع آن روی یک زن خواهد بود.

شی هاتن یکی از نویسندگان فیلم سینمایی جان ویک 3: پارابلوم، این فیلمنامه را نوشته است. جزئیات داستان این فیلم و اینکه آیا کیانو ریوز هم در آن حضور دارد یا نه هنوز تعیین نشده؛ اما گفته می گردد اتفاقات دوباره به هتل کانتیننتال که در جان ویک هم شاهد آن بودیم، مربوط خواهد شد.

این استودیو پس از موفقیت قسمت سوم جان ویک در گیشه فروش، ساخت قسمت چهارم آن را نیز تایید و اظهار داشت در تاریخ 21 می 2021 (31 اردیبهشت) اکران می گردد.

قسمت سوم جان ویک با بازی کیانو ریوز در گیشه های دنیای 323 میلیون دلار فروش داشت و به پرفروش ترین فیلم کمپانی لاینزگیت با عنوان سرگرمی های خانگی در پنج سال گذشته تبدیل شد.

استاهلسکی که خوددش نیز بدلکار بوده است، کارگردانی جان ویک 3 را انجام داده که بازیگرانی مثل هیل بری، لارنس فیشبورن، مارک دیکیسون، کیبت دیلون و لانس ردیک در آن ایفای نقش کردند. در این فیلم شخصیت ریوز با جایزه 14 میلیون دلاری برای کشتنش روبرو می گردد و با قاتل های حرفه ای زیادی روبرو می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فیلم بعدی از دنیای جان ویک زن محور خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم بعدی از دنیای جان ویک زن محور خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید