قیمت بلیط کنسرت های تهران، شهرستان و جزیره کیش

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، در هفته جاری 25 کنسرت در تهران، اهواز، رشت، صومعه سرا، کرمان و جزیره کیش برگزار می گردد. اما بیشترین آن ها با 12 کنسرت در جزیره کیش است. در تهران 9 کنسرت و در شهرستان ها نیز 4 کنسرت برپا می گردد.

قیمت بلیط کنسرت های تهران، شهرستان و جزیره کیش

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، اولین برنامه شهرستان ها، روز چهارشنبه 13 اردیبهشت در سینما هلال اهواز خواهد بود. در این برنامه، ناصر زینلی ساعت 18:30 و 20:30 روی صحنه می رود. این کنسرت برای روز چهارشنبه در همین سالن و در دو سانس اجرا می گردد. قیمت بلیط ها نیز از 120 هزار تومان آغاز می گردد و به 325 هزار تومان می رسد.

دومین برنامه متعلق به کنسرت شهرام ناظری در سالن فجر کرمان است که چهارشنبه 14 اردیبهشت در یک سانس و در ساعت 19:45 اجرا می گردد. بلیط ها نیز در بازه قیمتی 100 تا 300 هزار تومان فروخته می گرددد.

کنسرت بعدی مربوط به علیرضا طلیسچی ودر رشت است. این برنامه روز چهارشنبه همین هفته در سانس های 18:30 و 21:30 و در تالار مجلل این شهرستان برگزار خواهد شد. اگر در رشت حضور دارید برای خرید بلیط باید بین 200 تا 220 هزار تومان هزینه کنید. قیمت جایگاه ها نیز تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

البته در این استان برنامه دیگری هم در شهرستان صومعه سرا اجرا می گردد که متعلق به میثم ابراهیمی است. این کنسرت نیز روز پنجشنبه در تالار فارابی و در دو سانس 18:30 و 21:30 روی صحنه می رود. خرید بلیط این برنامه نیز برای علاقه مندان بین 140 تا 250 هزار تومان آب می خورد.

کنسرت های تهران؛ از 70 تا 425 هزار تومان

در تهران علی زند وکیلی روز سه شنبه، محمد علیزاده روز چهارشنبه، علیرضا طلیسچی روز آدینه، محسن ابراهیم زاده روز دوشنبه، امید دنیا روز دوشنبه، علی اصحابی روز سه شنبه، حسن ریوندی روز های پنجشنبه و آدینه، گروه هم نوازان به سرپرستی علی قمصری دوشنبه و سه شنبه، ارکستر سمفونیک تهران روز های سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه روی صحنه مرکز همایش های برج میلاد، سالن همایش ایرانیان، سالن همایش وزارت کشور و تالار وحدت می فرایند.

بازه قیمتی بلیط کنسرت های تهران نیز با شهرستان ها و جزیره کیش کاملا فرق دارد. در حاضر قیمت بلیط کنسرت علی زند وکیلی بین 285 تا 385، محمد علیزاده بین 235 تا 385، علیرضا طلیسچی بین 235 تا 385 هزار تومان، محسن ابراهیم زاده بین 150 تا 425 هزار تومان، امید دنیا بین 120 تا 415 هزار تومان با امکان اعمال 30 درصد تخفیف، علی اصحابی بین 120 تا 415 هزار تومان، حسن ریوندی بین 70 تا 300 هزار تومان، هم نوازان بین 100 تا 250 هزار تومان، ارکستر سمفونیک تهران بین 100 تا 250 هزار تومان است.

البته اگر در تهران حضور دارید، باید قید گروه هم نوازان و ارکستر سمفونیک تهران را بزنید. چرا که بلیط تمام سانس های این دو گروه به خاتمه رسیده است؛ بنابراین انتخاب شما محدود به 7 کنسرت پاپ می گردد. در کنار این یک گزینه کاملا رایگان هم وجود دارد. در واقع قرار است که محمد اصفهانی شنبه، 10 اردیبهشت ساعت 20:45 در بوستان آب و آتش کنسرت مجانی داشته باشد.

ترافیک کنسرت ها در جزیره کیش

آن هایی که خودشان را برای تعطیلات عید فطر در این هفته به کیش رسانده اند، انتخاب بیشتری برای خرید بلیط کنسرت پاپ دارند. اما باید بیشتر هزینه نمایند. کف قیمت بلیط کنسرت در این جزیره برای هفته جاری از 200 هزار تومان آغاز می گردد و برای علاقه مندان به جایگاه های ردیف اول به 500 تا 700 هزار تومان می رسد.

بالاترین قیمت ها مربوط به کنسرت علی زند وکیلی، امیر عباس گلاب، علیرضا طلیسچی، محمد علیزاده و اشوان است. خرید بلیط کنسرت این چهار خواننده بین 300 تا 700 هزار تومان برای علاقه مندان آب می خورد. آنالیز ها نشان می دهد که دلیل بالا بودن قیمت این کنسرت ها هم محدودیت جایگاه ها است. علی زند وکیلی روز پنجشنبه در سالن رویال هال پانوراما، امیر عباس گلاب روز چهارشنبه در همین سالن، محمد علیزاده روز دوشنبه در سالن هال مریم و اشوان روز آدینه و علیرضا طلیسچی روز یکشنبه در سالن رویال هال پانوراما روی استیج می فرایند.

قیمت بلیط 7 برنامه بعدی نیز شامل احسان دریادل، امید حاجیلی، گرشا رضایی، مسیح و آرش، آرون افشار، بهنام بانی، محسن یگانه به یکدیگر نزدیک است. هزینه بلیط این برنامه ها از 200 هزار تومان آغاز و به 550 هزار تومان ختم می گردد.

کنسرت احسان دریادل و امید حاجیلی روز سه شنبه و چهارشنبه در سالن هال مریم، گرشا رضایی شنبه در همین سالن، مسیح و آرش روز دوشنبه در سالن تالار شهر جزیره کیش، آرون افشار روز سه شنبه در همین سالن، بهنام بانی رو چهار شنبه در سالن تالار شهر جزیره و محسن یگانه روز پنجشنبه در همین سالن روی صحنه خواهد رفت.

نکته قابل توجه در خصوص کنسرت های جزیره کیش اینجا است که همه آن ها تنها در یک سانس و در ساعت 23:59 برگزار می گردد.

منبع: فرارو

به "قیمت بلیط کنسرت های تهران، شهرستان و جزیره کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت بلیط کنسرت های تهران، شهرستان و جزیره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید