لیپی: کونته تشنه موفقیت است

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، خبرنگاران: سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا برای آنتونیو کونته، شاگرد و دستیار سابقش در این تیم آرزوی موفقیت کرد.

لیپی: کونته تشنه موفقیت است

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، مارچلو لیپی که به همراه آتزوری در جام جهانی 2006 به عنوان قهرمانی دست پیدا نموده است از حضور آنتونیو کونته به عنوان سرمربی در رأس راهنمایی تیم ملی ایتالیا ابراز خرسندی کرد.

مربی سابق یوونتوس که سابقه همکاری با کونته را در این تیم ایتالیایی دارد در مصاحبه با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت گفت: از اینکه می بینم فدراسیون فوتبال ایتالیا به یک مربی جوان اعتماد نموده و راهنمایی تیم ملی را به او سپرده است، خوشحالم. کونته در یوونتوس عالی بود و حضورش در تیم ملی می تواند موفقیت های او را بیشتر کند.

مربی این روزهای تیم گوانگژوی چین در ادامه اضافه کرد: باید از اسپانسرها تشکر کنم که با یاری به فدراسیون فوتبال ایتالیا باعث شدند تا این فدراسیون بتواند دستمزد مربی چون کونته را قبول کند. این خود باعث موفقیت و رشد فوتبال ملی ایتالیا خواهد شد.

لیپی در سرانجام توضیح داد: کونته پر از انگیزه است و تشنه بودن او برای کسب موفقیت می تواند به آتزوری یاری کند که از این پس روزهای خوبی در میادین بین المللی داشته باشد.

منبع: تسنیم

به "لیپی: کونته تشنه موفقیت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیپی: کونته تشنه موفقیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید