مراکز خرید دبی: فهرست کامل مراکز خرید دبی

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، لذت خرید در دبی

دبی، مهم ترین شهر امارات متحده عربی، چند سالی است که لقب مرکز خرید خاورمیانه را دریافت نموده و به سرعت به شهری محبوب برای دوست داران خرید تبدیل شده است. وجود مراکز خرید متعدد، لوکس و متفاوت به همراه تمامی بازار های سنتی این محبوبیت را دوچندان نموده است، به طوری که سالانه میلیون ها نفر تنها به خاطر خرید وارد این کشور می شوند.

مراکز خرید دبی: فهرست کامل مراکز خرید دبی

در اینجا فهرست کامل 10 مراکز خرید دبی به همراه آدرس آورده شده است، تا خرید را با آکاهی و از جای درست شروع کنید.

مرکز خرید دبی مال / Dubai mall

بدون شک بار ها نام دبی مال را به عنوان بزرگترین مرکز خرید آسیا و یکی از برترین جاهای دیدنی دبی شنیده اید. این مرکز خرید با معماری شگفت انگیز جز بزرگ ترین سازه های این شهر جوان می باشد.

مرکز خرید دبی مال در برج معروف خلیفه قرار گرفته و از سال 2008 فعالیت خود را شروع نموده است. این مرکز خرید بزرگ با 1200 فروشگاه و چندین رستوران بین المللی فوق العاده به همراه تمامی امکانات تفریحی مجذوب کننده ترین بخش سفر دبی شما را رقم خواهد زد. بزرگترین اکواریوم زیرآب جهان نیز در این مرکز خرید قرار گرفته است.

این مرکز خرید در مرکز شهر دبی در خیابان فایننشیال قرار گرفته است. و نزدیک ترین هتل به آن هتل آرمانی می باشد.

مرکز خرید امارات دبی / Mall of the Emirates

دومین مرکز خرید برتر دبی، مرکز خرید امارات می باشد. به جراًت می توان گفت خرید آخرین علتی می باشد که کسی به امارات مال می رود. این مرکز خرید با داشتن پیست اسکی مصنوعی، رستوران های متعدد بین المللی، چندین سالن سینما، امکانات تفریحی مختلف و چند صد فروشگاه بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه می باشد. به گفته بازدید کنندگان امارات مال باید اولین جایی باشد که هرکس در سفر به دبی به سراغ آن خواهد رفت.

مرکز خرید وافی دبی / Wafi Dubai

مرکز خرید وافی دبی با ساختمان ویژه و مخروطی شکلش، به عنوان سومین مرکز خرید مهم دبی معرفی شده است. به گفته مسافران وبازدید کنندگان این مرکز خرید، به راحتی می توانید بیش از 4 ساعت در این بازار باشید، بدون این که حوصله تان سر برود یا خسته شوید. این مرکز خرید در جاده عود متا دبی قرار گرفته وبرترین گزینه برای دسترسی تاکسی می باشد.

مرکز خرید برجمان دبی / Burjman Center

اگر در پی مرکز خریدی مالی و با قیمت های مناسب می باشید، مرکز خرید برجمان دبی پیشنهاد بسیار خوبی می باشد. این مرکز خرید که در خیابان خالد بن الولید دبی قرار گرفته است، با 320 فروشگاه مختلف و 40 رستوران، جزو مجذوب کننده ترین بخش های دبی شناخته می گردد.

مرکز خرید فستیوال دبی / Dubai Festival City Mall

دبی فستیوال مال واقع در خیابان شیخ زاید دبی یکی از شگفتی های دبی می باشد که به غیر از فروشگاه های متعددی که دارد، مکان بسیار مناسبی برای تفریح و گذراندن یک روز گرم در دبی می باشد، به ویژه این که برای تمام سنین تفریح و مجذوب کنندهیتی خاص دارد. ساعات کاری این مرکز خرید نیز همچون اکثریت مراکز خرید دبی از 10 صبح تا 10 شب می باشد.

مرکز خرید ابن بطوطه دبی / Ibn Battuta Dubai Mall

ابن بطوطه یکی از مراکز خرید مهم دبی می باشد که به علت مالی بودن بسیار مورد توجه می باشد. از دیگر ویژگی های ابن بطوطه می توان به معماری خاص آن اشاره نمود که توصیه می گردد حتما به سراغ آن بروید. به طور کلی دبی به علت این که شهری جوان و تازه ساز می باشد همه چیز را به برترین شکل ممکن، مناسب با جهان امروز طراحی نموده است. مرکز خرید ابن بطوطه نیز یکی از این سازه های می باشد.

ساعات کاری این مرکز خرید از 10 صبح تا 10 شب می باشد و می توانید با مترو، تاکسی و اتوبوس به راحتی به ان دسترسی پیدا کنید. مرکز خرید ابن بطوطه در جاده شیخ زاید دبی قرار گرفته است.

مرکز خرید سیتی سنتر دیره / City Center Deira

مرکز خرید سیتی سنتر دیره یکی از قدیمی ترین بازار های دبی و بعلاوه مهم ترین های این شهر و حتی کشور امارات می باشد. سیتی سنتر دیره در سال 1995 در مساحت 123028 متر مربع، با بیش از 371 فروشگاه مختلف، چندین رستوران و کافه متعدد و امکانات تفریحی دیگر افتتاخ شد. در این مرکز خرید سینمای بزرگی با 20 سالن و مجموع 3000 صندلی وجود دارد که توجه گردشگران را به خود جلب می نماید.

سیتی سنتر دیره در خیابان هشتم دبی واقع شده و به راحتی از تمام نقاط شهر قابل دسترس می باشد. اگر تصمیم گرفتید با مترو به این مرکز خرید بروید، در ایستگاه سیتی سنتر دیره از قطار پیاده شوید.

مرکز خرید طلا دیره دبی / Deira Gold Souk

این مرکز خرید یکی از بزرگترین بازار های طلا جهان می باشد که هواداران خاص خود را نیز دارد. کشور های عربی به علت داشتن طلای 24 عیار یکی از برترین مکان های خرید طلا می باشد. به جراًت می توان گفت 300 فروشگاه بازار بزرگ طلا دیره در مجموع دارای بیش از 10 تن طلا می باشد. حتی اگر قصد خرید طلا ندارید، بازدید از این مرکز خرید خالی از لطف نیست.

مرکز خرید مارینا دبی / Dubai Marina Mall

این مرکز خرید مجلل، در کنار رستوران ها، کافه ها، مراکز تفریحی گوناگون، سالن سینما و ... مجموعه کاملی ازفروشگاه های مد را در خود جای داده است. این مرکز خرید بزرگ در خیابان شیخ زاید دبی واقع شده و به راحتی با تمام وسایل نقلیه می توان به آن دسترسی پیدا کرد.اما راحت ترین راه مترو دبی می باشد که باید در ایستگاه جمیرا پیاده شوید و با کمی پیاده روی به مرکز خرید مارینا برسید. مارینا به غیر از فروشگاه ها و امکاناتی که در خود جای داده است، بیشتر به علت معماری خاصی که دارد معروفیت یافته است.

مرکز خرید میردف دبی / City Center Mirdif

این مرکز خرید با 196000مترمربع مساحت دارای بیش از 430 فروشگاه، مرکز تناسب اندام، استخر آبگرم و امکانات تفریحی گوناگون می باشد؛ که می تواند یک روز کامل را برای مسافران این شهر به وجود آورد. در مرکز خرید میردف دبی رستوران و کافی شاپ های بسیار زیادی وجود دارد. این مرکز خرید بزرگ در خیابان امارات و خیابان طرابلس دبی واقع شده است و دسترسی به آن بسیار آسان می باشد.

منبع: طاهاگشت

به "مراکز خرید دبی: فهرست کامل مراکز خرید دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید دبی: فهرست کامل مراکز خرید دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید