ون تازه سایپا کی به بازار می آید؟

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودرو مشهد و در جمع خبرنگاران مطرح کرد : شرکت سایپا در زمینه خودروهای تجاری برنامه فراوری دو وانت تک کابین، دو کابین و ون را در برنامه خود قرار داده است. پیرو این موضوع محصول ون شرکت سایپا که قابلیت عرضه و فعالیت در سامانه حمل و نقل عمومی را دارد، تا انتهای سال جاری وارد خط فراوری می گردد.

ون تازه سایپا کی به بازار می آید؟

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی به نقل از خودرو بانک، محمد علی تیموری با اشاره به افزایش سطح کیفی محصولات سایپا اضافه نمود که بر اساس گزارشات رسیده و با فعالیت ها و کوشش های اجرا شده سطح کیفی محصولات گروه سایپا طی ماه های اخیر افزایش یافته است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در مورد محصولات تازه به هیچ عنوان خودرو را با مسائل قبلی عرضه نخواهیم کرد و ادامه داد ضمانت می کنیم محصولات فراوریی تازه با کیفیت مناسب عرضه گردد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خاطر در ادامه مطرح کرد که در حال مذاکره با رنو ، سیتروئن و چانگان به عنوان شرکای تجاری سابق خود هستیم و دو محصول چانگان CS35 پلاس و UNI-T در حال تست و انجام عقد قرارداد هستیم و ثبت سفارش واردات خواهیم کرد. با شرکت سیتروئن نیز در مورد خودروی سیتروئن C3 در حال مذاکره هستیم که پیش از این در سایپا مونتاژ و مورد استقبال عمومی نیز واقع شده است.

او در ادامه گفت که خودرو کراس اوور C3 XR نیز در دست آنالیز است 70 درصد نیازمندی های زیرساختی برای فراوری این محصول در کشور موجود است و در حال اجرا آن هستیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "ون تازه سایپا کی به بازار می آید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ون تازه سایپا کی به بازار می آید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید