همایشها و نمایشگاه ها

ساخت نمونه اولیه دامپ تراک های بدون راننده ، غول خودران داخل معدن می رود

دانشگاه صنعتی اصفهان با سرمایه گذاری امور تحقیق و توسعه مجتمع مس سرچشمه درحال توسعه و راه اندازی فناوری دامپ تراک های خودران برای نخستین بار در ایران است.

28 شهریور 1402

ابرخودروی جدیدی که از فیلم های تخیلی بیرون آمده، عکس

گجت نیوز نوشت: پولستار با معرفی هایپرکار کانسپت سینرژی در نمایشگاه مونیخ خبرساز شد. ابرخودرو Synergy نمایان گر اوج جاه طلبی این خودروساز در طراحی است.

19 شهریور 1402

نمایشگاه کتاب آوای منجی در کتابخانه مرکزی خوزستان گشایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، نمایشگاه کتاب آوای منجی از انتشارات آوای منجی شامل حدود 4 هزار عنوان کتاب در سرسرای کتابخانه مرکزی خوزستان امروز افتتاح شد.

7 مرداد 1402

این مربی را با قرارداد 5 ساله جایگزین ساپینتو کنید ، بازیکنان استقلال باید به دسته پایین تر بروند!

پیشکسوت آبی ها گفت: آیا شأن سرمربی باشگاه استقلال که یکی از بزرگترین باشگاه های آسیاست، باید اینگونه باشد که بخواهد با بازیکن حریف دربیفتد؟

18 خرداد 1402

با کتانی های کوکام در مسیر تهران

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران ، امتحانات جبرانی نزدیک است و عباس که همواره از زیر بار درس خواندن فرار نموده، این بار هم سر قرار حاضر نمی گردد. مهران که از روستای بالاتر آمده تا هم در خرماچینی عماد را همراهی کند و هم عباس را در درس هایش یاری کند، از نیامدنش...

29 اردیبهشت 1402

سوبا M4؛ چهار نکته درباره مینی ون هفت نفره فرداموتورز

خبرنگاران- سوبا M4 یکی از سه محصول فرداموتورز در مرحله تازه فروش یکپارچه خودرو است. قرار است به جز فردا T5 و فردا SX5 اردیبهشت سال جاری سوبا M4 برای اولین بار به وسیله سامانه یکپارچه در دسترس خریداران قرار بگیرد. البته فرداموتورز اواخر اسفند پارسال پیش فروش...

21 اردیبهشت 1402

نمایشگاه مجازی کتاب باید مجزا از شکل حضوری برگزار گردد، حضور دکتر سین با کتاب های کودک و بزرگسال

خبرنگاران در قزوین- محمد رضا مقدم: نمایشگاه کتاب تهران مهم ترین رویداد حوزه کتاب است که هر ساله برگزار می گردد و علاقه مندان و مخاطبان کتاب را به مرکز کشور می کشاند.

19 اردیبهشت 1402

شیرشاه در چین، موفاسا شاسی بلند نو هیوندای با نامی از یک انیمیشن معروف!

هیوندای یکی از کمپانی های فعال در بازار خودرو چین است که تحت پیمان تجاری پکن هیوندای موتور با بایک چین همکاری دارد. سهم هر یک از طرفین در این پیمان 50 درصد است و تاریخ شروع آن نیز به سال 2002 میلادی باز می شود.

27 فروردین 1402

ساعت لوکس میلیاردرها خبرساز شد

مجله فوربز به رسم هر سال لیست ثروتمندترین افراد جهان را منتشر نموده است و همانطور که انتظار داشتیم برنارد آرنو، مدیرعامل LVMH، در رتبه نخست واقع شده است. ایلان ماسک و جف بیزوس رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند. این سه به ترتیب 225.9 میلیارد دلار،...

20 فروردین 1402

وقتی بدن سن واقعی را لو می دهد

بدن مثل یک ماشین در اثر استفاده فرسوده می گردد، اما برخلاف ماشین، قادر است اندام های فرسوده اش را تا حدی ترمیم کند. با این حال، بعضی بیماری ها مثل بیماری های اعصاب و روان تاثیری مادام العمر بر سلامت بدن می گذارند؛ به طوری که بر اساس یافته هایی تازه، ممکن...

15 فروردین 1402

اهدای جایزه همراه اول به انتها نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

قائم مقام مدیرعامل همراه اول همکاری سه نهاد دولت، صنعت و دانشگاه را هسته اصلی نوآوری دانست.

29 اسفند 1401

بخاری تابشی چیست؟ [معرفی 4 نوع بخاری تابشی ]

آیا می دانید مکانیزم و ساختار بخاری تابشی چیست و چه کاربردی دارد؟ بخاری تابشی یکی از سیستم های گرمایشی صنعتی است که به طور معمول در فضاهای باز استفاده می گردد. این سیستم گرمایشی با الگوبرداری از چگونگی تابش نور خورشید به اجسام طراحی و ساخته شده است.

7 اسفند 1401

نمایشگاه های بین المللی و تخصصی گردشگری و تعطیلات

نمایشگاه به عنوان کارآمدترین مرکز مبادله و معامله در تجارت امروز جهان به شمار میرود، امروزه نمایشگاه های تخصصی گردشگری به دو شکل برگزار می گردد. نوع اول در مراکز بین المللی و در سطح جهانی و نوع دوم برای به دست آوردن بازارهای نو در کشورهای مستعد برگزار...

30 دی 1401

انویدیا از کارت های گرافیک سری RTX 4000 برای لپ تاپ رونمایی کرد

انویدیا به تازگی و در جریان نمایشگاه CES 2023 از گرافیک های RTX 4060 ،RTX 4070 و RTX 4050 برای لپ تاپ های میان رده و مالی رونمایی کرد.

21 دی 1401

فیلم، پژو با این خودرو، آینده را به تصویر کشید

گجت نیوز نوشت: پژو کانسپت اینسپش در راه است. محصول نو پژو تمام الکتریکی بوده و قرار است به زودی در نمایشگاه CES 2023 به شکل رسمی معرفی گردد.

30 آذر 1401

احمدوند: نمایشگاه کتاب تهران، بزرگترین نمایشگاه کتاب دنیاست، نخستین دوره است که رویکرد بین المللی داریم

رئیس سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب تهران بزرگترین نمایشگاه کتاب دنیاست و نخستین دوره است که رویکرد بین المللی خواهد داشت.

23 آذر 1401

موتور نوی که در ماشین های نو سایپا نصب خواهد شد ، عکس

گجت نیوز نوشت: موتور M15GSI به عنوان موتور بهبود یافته تیبا قرار است در سهند و اطلس سایپا به کار گرفته گردد.

24 آبان 1401

فراخوان همایش میراث فرهنگی و هنری سیراف در پهنه خلیج فارس منتشر شد

ایرنا/ براساس خبرهای بدست رسیده، فراخوان همایش میراث فرهنگی و هنری سیراف در پهنه خلیج فارس منتشر شد.

11 آبان 1401

مراکز خرید کازان ، روسیه

مراکز خرید کازان ، روسیهدر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره مراکز خرید کازان ، روسیه ، سخن خواهیم گفت.

19 شهریور 1401

ون تازه سایپا کی به بازار می آید؟

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودرو مشهد و در جمع خبرنگاران مطرح کرد : شرکت سایپا در زمینه خودروهای تجاری برنامه فراوری دو وانت تک کابین، دو کابین و ون را در برنامه خود قرار داده است. پیرو این موضوع محصول ون شرکت سایپا که قابلیت...

13 شهریور 1401
تعداد: (77)