کارگران در اعتراض به سیاسی شدن نحوه آنالیز مسائل هپکو تجمع کردند

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، کارگران هپکو امروز با شعار مدیر تولیدی بله، مدیر سیاسی نه ضمن تجمع مقابل استانداری مرکزی، خواهان مطالبات کارگری خود شدند.

کارگران در اعتراض به سیاسی شدن نحوه آنالیز مسائل هپکو تجمع کردند

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ ساعت ورزشی، کارگران هپکو امروز مقابل استانداری مرکزی تجمع نموده و مطالبات کارگری خود را خواهان شدند.

کارگران با شعار هپکو سیاسی شده، کارگر عاصی شده از استاندار مطالبه کردند که چرا مدیرانی به برای اداره هپکو به سازمان خصوصی سازی معرفی نموده که مشکل بدهی مالیاتی دارند. همچنین کارگران معتقدند با توجه به اینکه شرکت هپکو دولتی شده است، مدیران معرفی شده دو شغله محسوب می شوند که این مساله منع قانونی دارد.

از طرف دیگر کارگران می گویند که مدیر معرفی شده از سوی استاندار، تجربه ورشستگی هم دارد. با این سوابق این فرد و تیمش چطور می توانند هپکو را در این شرایط بغرنج مدیریت نمایند.

کارگران امروز شعار هایی مانند مدیر تولیدی بله، مدیر سیاسی نه و واگذاری اصولی بله، واگذاری سیاسی نه از اینکه مسئولان با نگاه سیاسی پیگیر مسائل هپکو هستند، ابراز نگرانی کردند.

آنان هپکو را محصول تدبیرِ بی تدبیری عنوان کردند و شعار دادند زندگی کارگران هپکو بازیچه نفوذیان صنعت شده است.

کارگران همچنین با پلاکارد ارج، آزمایش، هپکو؟ از اینکه این کارخانه سرنوشتی مشابه کارخانه های تولیدی بزرگی مانند ارج و آزمایش گرفتار گردد، ابراز نگرانی کردند و شعار دادند نگذارید هپکو بمیرد.

لازم به ذکر است، حدود دو هفته قبل جلسه ای در دفتر معاون اول رئیس جمهور با حضور وزرای مالی دولت، وزیر کشور، استاندار مرکزی و معاونان وی و مدیران شرکت های صنعتی بزرگ اراک تشکیل شد که یکی از تصمیمات آن حسابرسی مدیران سابق هپکو در مدت 15 روز بوده و این در حالی است که با وجود گذشت نزدیک به دو هفته از جلسه دفتر جهانگیری، هنوز خبری از حسابرسی هپکو نیست.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کارگران در اعتراض به سیاسی شدن نحوه آنالیز مسائل هپکو تجمع کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگران در اعتراض به سیاسی شدن نحوه آنالیز مسائل هپکو تجمع کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید