یوسف نوری گزینه مورد اقبال اکثریت جامعه فرهنگی کشور است

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، تهران (پانا) - عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس می گوید نگاه نمایندگان مجلس و فرهنگیان به یوسف نوری مثبت است و این امیدواری وجود دارد که از مجلس رای اعتماد بگیرد.

یوسف نوری گزینه مورد اقبال اکثریت جامعه فرهنگی کشور است

محمد سبزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با پانا با اشاره به معرفی دکتر یوسف نوری به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش؛ اظهار کرد: یوسف نوری از بنده آموزش و پرورش است و به موضوعات مختلف در این وزارتخانه اشراف دارد و اکنون به عنوان برترین گزینه مطرح است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یوسف نوری متعلق به استان محروم ایلام است، اظهار کرد: نوری از استانی محروم رشد نموده و توانسته مسئولیت هایی را در وزارت آموزش و پرورش برعهده بگیرد.

محمد سبزی مطرح نمود: نگاه نمایندگان مجلس و فرهنگیان به یوسف نوری مثبت است و این امیدواری وجود دارد که از مجلس رای اعتماد بگیرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دو گزینه پیشنهادی قبلی نتوانستند نظر مساعد مجلس را جلب نمایند اما دکتر نوری گزینه مورد اقبال اکثریت جامعه فرهنگی کشور است و از همان ابتدای معرفی، اظهارنظرها درباره ایشان مثبت است، در حالی که در دو گزینه قبلی از همان ابتدا مخالفت هایی با معرفی آنها وجود داشت.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس توضیح داد: برنامه گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش در کمیسیون کشاورزی مورد آنالیز قرار خواهد گرفت و به نظر می رسد مجلس نظری مساعد درباره سومین گزینه پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرورش دارد.

یوسف نوری متولد سال 1340 در ایلام و دارای دکتری تخصصی مدیریت از دانشگاه علامه طباطبائی است. مدیرکل برنامه و بودجه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، عضو هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان کشور، تدریس در مدارس و دانشسرای تربیت معلم استان ایلام و مدارس ایران در قطر و بحرین از جمله سوابق اجرایی و فرهنگی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است. وی بعلاوه مؤلف چند جلد کتاب تخصصی و در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیز فعالیت داشته است.

جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش یکشنبه 7 آذرماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "یوسف نوری گزینه مورد اقبال اکثریت جامعه فرهنگی کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوسف نوری گزینه مورد اقبال اکثریت جامعه فرهنگی کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید