46 سایت پربازدید جهان کدام ها هستند؟

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، فکر می کنید که سایت های پربازدید جهان چقدر بازدید دارند و کدام ها هستند؟

46 سایت پربازدید جهان کدام ها هستند؟

گرچه مسلما هیچ آمار کاملا دقیقی وجود ندارد، اما سایت های پربازدید آنقدر کاربر جذب می نمایند که فاصله شان با دیگران زیاد می گردد و دست کم می گردد تا حدی زیادی به رتبه بندی SimilarWeb اعتماد کرد.

البته این سایت آمار 50 سایت پربازدید را اعلام نموده بود که چنان که افتد و دانی نام 4 از مجموعه این سایت ها را نمی گردد و نمی توان در سایت عمومی نام برد و راستش برای خیلی ها نام آنها در پس ذهنشان قابل حدس است.

سه وب سایت برتر (بازدید ماهانه):

گوگل: 92.5 میلیارد

عمل اسلیو معده
رزرو هتل
خرید ساک پارچه ای

یوتیوب: 34.6 میلیارد

فیس بوک: 25.5 میلیارد

در مجموع، سه وب سایت برتر با 152 میلیارد بازدید ماهانه، از مجموع 47 وب سایت بعدی پیشی می گیرند.

نکته جالب این است که در بین این 20 سایت برتر هیچ سایت خبری خالصی راه ندارد و این تاییدنماینده این است که مردم در درجه نخست در پی خدمات یا تفریح هستند و از شبکه های اجتماعی خوششان می آید. تازه در رده 34 یک سایت خبری آن هم از چین می بینیم که کیفیت خبری و تحلیلی آن مسلما به پای سایت های تخصصی خبری نمی رسد.

نکته بعدی این است که از هر دیدگاه اخلاقی و ایدیولوژیک که باشید باید بدانید که مجموع بازدید آن سایت های مگو حدود 9.8 میلیارد بازدید در ماه است که روی هم از ویکی پدیا و حتی اینستاگرام هم بیشتر است. البته باید توجه داشت که مسلما اگر آمار ساعات استفاده در ماه را در نظر بگیریم، رتبه بندی ها کلا دگرگون می گردد.

موضوع دیگر این است که متاسفانه ما ضایعه ای به نام عدم دسترسی به یوتیوب سر و کار داریم. بسیاری از محتواسازان با توجه به وقت گیری و هزینه زیاد سخت افزاری و آمادگی های پیچیده نرم افزاری هنوز مردد هستند که در ایران چگونه در یوتیوب حضور یابند. از سوی دیگر یوتیوب یک دانشگاه تمام عیار است و تعیین نیست که چطور می گردد از این اقیانوس اطلاعات صرف نظر کرد.

ترافیک گوگل و یوتیوب (زیرمجموعه آن) واقعا بسیار زیاد است. اما به نظر می رسد حتی در پنج سال آینده هوش مصنوعی و نیز یک شبکه اجتماعی نوظهور ترکیب سایت های برتر را تغییر بدهد.

نوشتم برتر، اما شاید این اصطلاح درستی نباشد و سهوی در جمله قبلی این را نوشته باشم. کوچک زیباست! بنویسید حتی اگر فقط بازدیدتان در ماه زیر هزار نفر باشد!

منبع: یک پزشک

به "46 سایت پربازدید جهان کدام ها هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "46 سایت پربازدید جهان کدام ها هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید