آشنایی با اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، وزارت ورزش و جوانان امروز 2 عضو جدید به هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه نمود.

آشنایی با اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال

به گزارش ، عصر امروز (چهارشنبه) مجمع باشگاه استقلال با پذیرش استعفای علی فتح الله زاده، حجت نظری و احمد سعادتمند را به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره این باشگاه منصوب کرد.

نظری جوان ترین عضو شورای فعلی شهر تهران است. او 6 فروردین 1366 در فومن گیلان به دنیا آمد و اکنون 32 سال دارد. این مدیر جوان علاقه زیادی به تیم استقلال دارد و با کوشش های خود، بلوار فردوس غرب را به نام مرحوم ناصر حجازی کرد.

نظری مدرک کارشناسی ارشد حقوق عمومی خود را از دانشگاه تربیت مدرس اخذ کرد و اکنون به عنوان رییس شاخه جوانان حزب اعتماد ملی فعالیت می نماید.

همچنین احمد سعادتمند که از او به عنوان گزینه اصلی مدیرعاملی باشگاه استقلال یاد می گردد، سابقه فعالیت در این باشگاه را دارد و حدود 6 ماه پیش از ریاست هیئت مدیره آبی ها کناره گیری کرد.

او به عنوان عضو مالی بار دیگر به بدنه مدیریتی استقلال اضافه شده است. در سوابق مدیرکل فعلی اداره استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، مدیرکلی اداره ورزش و جوانان استان مازندران، سرپرستی فدراسیون تنیس روی میز و نامزدی ریاست فدراسیون های هندبال، وزنه برداری، اسکی و والیبال هم دیده می گردد.

همچنین سعادتمند مدتی هم مدیرعامل یکی از بانک های کشور بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آشنایی با اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید