ازدواج عجیب و باورنکردنی 2 نوزاد!

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، همه چیز عجیب و غریب بود، ولی حقیقت داشت. خانواده این دو نوزاد در کمال ناباوری لباس های مخصوص عروسی به تن نموده و مراسم را اجرا کردند.

ازدواج عجیب و باورنکردنی 2 نوزاد!

به گزارش منیبان، شاید عنوان عروسی مردگان شما را به یاد فیلم های ترسناک بیاندازد، اما این رسمی است که به وسیله تعداد کمی از جوامع هندی در استان هایی مانند کرالا و کارناتاکا انجام می گردد. این رسم عجیب در هند این بار دو نوزاد مرده را به عقد هم درآورد و خانواده هایشان برای آن ها جشن عروسی گرفتند.

به تازگی در هندوستان مراسم ازدواج چاداپا و شوبا برگزار گردید، در این مراسم عروس و داماد هیچ کدام در قید حیات نبودند و تقریباً 30 سال پیش در نوزادی فوت نموده بودند!

خانواده این دو نوزاد متوفی آن ها را در یک مراسم به ازدواج یکدیگر درآوردند، گفته می گردد به جای عروس و داماد این خانواده از لباس های آن ها استفاده نمودند و حتی در این مراسم از آیین های معمول ساپتاپادی (مراسم ازدواج هفت مرحله ای هندوها) پیروی شد.

سنت غیر معمول ازدواج مردگان که به عنوان بخشی از سنت پرتا کالینام معروف است، در هند و استان هایی مانند کرالا و کارناتاکا انجام می گردد.

در این سنت افراد معتقدند دو فردی که در نوزادی یا نوجوانی زیر 18 سال از جهان رفته اند، از محروم شدن از فرصت ازدواج ناراحتند و روحشان ناآرام و سرگردان است و ممکن است خانواده های داغدار آن ها بدشانسی بیاورند و به عنوان مثال برای کسانی که قصد باردار شدن دارند مشکلاتی ایجاد گردد.

اما بعد از ازدواج روحی، به هم پیوسته و چرخه زندگی را کامل می نمایند. بعضی از هواداران این رسوم معتقدند ازدواج مردگان برای خانواده های عزادار نیز کاربرد دارد و این عمل به والدین یاری می نماید تا با غم و اندوه کنار بیایند.

جالب است بدانید در گذشته کل محله به چنین ازدواج هایی دعوت می شدند. اما در حال حاضر، به خصوص در خصوص نوزادان، بیشتر یک رویداد خانوادگی تلقی می گردد. در این مراسم به جای مردگان از عروسک یا مجسمه یا لباسهایشان استفاده می گردد.

این نوع ازدواج های پس از مرگ به طور قانونی ثبت نمی شوند، به همین دلیل آمار تعداد واقعی آن ناشناخته است. در چین، ژاپن، سودان جنوبی و فرانسه نیز انجام می گردد و در فرهنگ های مختلف فرق دارد.

منبع: فرارو

به "ازدواج عجیب و باورنکردنی 2 نوزاد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازدواج عجیب و باورنکردنی 2 نوزاد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید