افزایش 15 تا 40 درصدی قیمت نان در اردستان

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت اردستان از افزایش بین 15 تا 40 درصدی قیمت انواع نان در شهرستان اطلاع داد.

افزایش 15 تا 40 درصدی قیمت نان در اردستان

محمدرضا باقری در گفت وگو با وبلاگ ساعت ورزشی، اظهار کرد: پس از اینکه قیمت نان در بیشتر شهرهای کشور از جمله تهران و اصفهان افزایش یافت اخیراً با تصمیم کارگروه تخصصی و فنی گندم، قیمت آرد و نان در شهرستان نیز افزایش یافت.

وی با اشاره به متضرر شدن نانوایان در چند سال گذشته به دلیل عدم افزایش قیمت نان گفت: این رویه کیفیت نان را کاهش داده بود زیرا همه حامل های انرژی و دستمزدها افزایش داشته، اما نرخ نان تغییری نکرده بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان ادامه داد: ماهانه بیش از 7500 کیسه آرد یارانه و حدود سه هزار کیسه آرد نیمه یارانه دریافت و بین نانوایی های نیمه آزاد و آزاد پز توزیع می گردد.

باقری اظهار داشت: با افزایش انجام شده، نان تافتون با وزن 200 گرم به نرخ سه هزار و 500 ریال، نان تافتون تنوری با وزن 210 گرم چهار هزار ریال، بربری با وزن 450 گرم هفت هزار ریال، نان سنگک با وزن 450 گرم وزن 10 هزار ریال، لواش با وزن چانه 170 گرم 2هزار و پانصد ریال و نان قوپی با وزن 320 گرم به مبلغ 5 هزار ریال عرضه می گردد.

باقری با بیان اینکه در سطح شهرستان حدود 75 واحد نانوایی مشغول فعالیت هستند، توضیح داد: افزایش بین 50 تا 100 درصدی هزینه های جانبی نانوایی ها از جمله هزینه های آب و برق، حمل و نقل و دستمزد کارگران، از جمله دلایل این افزایش قیمت است.

وی تأکید کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی شکایات خود را به اداره صنعت و معدن شهرستان اردستان اعلام نمایند. تلفن 124 آماده دریافت گزارش از سوی مردم و انجام پیگیری های لازم در مورد برخورد با متخلفان صنفی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش 15 تا 40 درصدی قیمت نان در اردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 15 تا 40 درصدی قیمت نان در اردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید