باتری عجیبی که 16 سال بی وقفه کار خواهد نمود

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، شرکت تسلا مدعی شده است که باتری جدیدی فراوری نموده که می تواند تا 16 سال بی وقفه کار کند و این یعنی حدود 1 میلیون مایل دوام آوردن باتری. این خبر می تواند برای بسیاری از رقبای تسلا خبری مهم باشد.

باتری عجیبی که 16 سال بی وقفه کار خواهد نمود

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت Amperex Technology Ltd با مسئولیت محدود (CATL)، فراوری نماینده باتری وسایل نقلیه الکتریکی که باتری های تسلا را تأمین می نماید، می گوید که این باتری خاص را ساخته است که می تواند 16 سال دوام آورده و بیش از 1 میلیون مایل حرکت کند.

بیشتر بدانید:

پرتاب موفقیت آمیز و تاریخی اسپیس ایکس / اولین فضاپیمای خصوصی به فضا رفت

نام عجیب فرزند ایلان ماسک عجیب تر شد!

اطلاعاتی شوک آور درباره کار در کارخانه تسلا

رئیس CATL، به بلومبرگ گفت که این باتری آماده فراوری است و تقریباً 10 ٪ گرانتر از باتری های موجود در بازار است. پیش از این و در ماه می رویترز گزارش داد که تسلا به طور مشترک در حال کار بر روی یک باتری میلیون مایلی با CATL است، اما هنوز تأیید نشده است که آیا این همان باتری است یا خیر.

این تأمین نماینده باتری تسلا می گوید این اتفاق یک پیشرفت عظیم در فناوری باتری بوده است که می تواند فروش وسایل نقلیه الکتریکی را برای سال های آینده رونق دهد. رئیس این شرکت Amperex Technology Co. Ltd (CATL)، غول باتری ماشین چینی که تسلا و فولکس واگن را تأمین می نماید، ادعا می نماید که آماده فراوری عمده باتری هایی است که 16 سال کار می نمایند و 2 میلیون کیلومتر یا 1.24 میلیون مایل مسافت را پشتیبانی می نمایند.

ماندگاری باتری یکی از مهم ترین نکاتی است که باعث می گردد یک وسیله نقلیه مورد توجه قرار گیرد. باتری ها گرانترین بخش خودرو های الکتریکی هستند و به طور قابل توجهی قیمت خودرو را بالا می برند. بر اساس گزارش بلومبرگ، ضمانت نامه های باتری های فعلی خودرو های برقی تقریباً 150، 000 مایل یا هشت سال را پوشش می دهد.

منبع: انتخاب

به "باتری عجیبی که 16 سال بی وقفه کار خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باتری عجیبی که 16 سال بی وقفه کار خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید