تبلت آنر مجیک پد 13 و ساعت هوشمند مجیک واچ 4 معرفی شدند

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، روز گذشه آنر با برگزاری یک مراسم از نوترین گوشی تاشو خود به نام مجیک V2 رونمایی کرد اما در این رویداد تبلت نو مجیک پد 13 و ساعت هوشمند مجیک واچ 13 هم معرفی شدند که در ادامه به مشخصات آن ها می پردازیم.

تبلت آنر مجیک پد 13 و ساعت هوشمند مجیک واچ 4 معرفی شدند

تبلت نو آنر اولین تبلت این شرکت است که از رابط کاربری MagicOS 7.2 بهره می برد. به همین دلیل کاربران می توانند از سرویس های Honor Docs برای کارهایی مانند تایپ و بهره گیری از اپ یادداشت برداری نو بهره ببرند. آنر برای این تبلت از نمایشگر 13 اینچی با رزولوشن 2880 در 1840 استفاده نموده که مبتنی بر پنل IPS LCD است و از نظر رفرش ریت می تواند بین 30 تا 144 هرتز تغییر کند. نرخ نمونه برداری لمسی این نمایشگر 240 هرتز است که این تعیینه برای گیمرها اهمیت زیادی دارد. در نهایت باید خاطرنشان کنیم حداکثر روشنایی این نمایشگر بزرگ به 700 نیت می رسد.

آنر مجیک پد 13 در مجموع از 8 اسپیکر و 4 میکروفون بهره می برد. بر اساس ادعای آنر، این اسپیکرها می توانند صدای واقعا سه بعدی را بدون احتیاج به استفاده از هدفون های مخصوص در اختیار کاربران قرار دهند. در کنار این تبلت، نسل نو قلم استایلوس آنر موسوم به مجیک پنسل 3 هم معرفی شده که به طور تعیین برای آنر مجیک پد 13 طراحی شده است. این قلم از طراحی مات بهره می برد و بنابراین زمانی که آن را در دست می گیرید، حس خوبی را منتقل می نماید. این قلم از 4096 سطح فشار پشتیبانی می نماید و تاخیر آن فقط 2 میلی ثانیه است. کاربران با بهره گیری از این قلم قادر به انجام کارهای مختلفی هستند ولی طبیعتا افرادی که کارهای خلاقانه ای مانند طراحی انجام می دهند، از آن بیشتر استقبال خواهند کرد.

درون تبلت چیپست اسنپدراگون 888 تعبیه شده و کاربران می توانند بین ظرفیت های 8، 12 و 16 گیگابایت برای رم دست به انتخاب بزنند. این چیپست اصلا نو نیست ولی از نظر پردازشی قدرت بالایی دارد و می توانید درون محیط تبلت ویدیو های HDR را هم ادیت کنید. پورت USB-C موجود در بدنه مبتنی بر استاندارد USB 3.2 Gen 1 است و می تواند خروجی 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه را در اختیار مانیتور اکسترنال قرار دهد.

تبلت ها معمولا در زمینه دوربین حرف زیادی برای گفتن ندارند و این مدل هم از این قاعده مستثنا نیست. در پنل پشتی آنر مجیک پد 13 با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی روبرو هستیم و در پنل جلویی یک دوربین سلفی 9 مگاپیکسلی تعبیه شده است. باتری قرار گرفته در این تبلت 10050 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از سرعت شارژ 66 وات پشتیبانی می نماید.

مدل 8/256 گیگابایتی این تبلت با قیمت 420 دلار راهی بازار چین می گردد و گران ترین مدل که از 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد 515 دلار قیمت دارد. بعلاوه قلم مجیک پنسل 3 هم با قیمت 70 دلار به دست کاربران چینی می رسد.

در خصوص ساعت هوشمند مجیک 4 هم باید بگوییم که اولین ساعت آنر با سیستم عامل MagicOS محسوب می گردد. این ساعت که از طراحی مشابه با اپل واچ بهره می برد، دارای نمایشگر 1.75 اینچی با رزولوشن 450 در 390 است. مجیک واچ 4 از سیم کارت الکترونیکی یا همان eSIM پشتیبانی می نماید.

از نظر پشتیبانی از حالت های ورزشی، این ساعت از 85 ورزش مختلف و 12 تمرین مربوط به تندرستی پشتیبانی می نماید. از نظر سنسورهای مختلف هم شاهد قرارگیری سنسورهای همیشگی مانند سنسور ضربان قلب، آنالیز شرایط خواب و دیگر موارد این چنینی هستیم. این ساعت با قیمت 140 دلار راهی بازار چین می گردد. هنوز تعیین نیست که آیا این دو گجت راهی بازارهای جهانی هم می شوند یا نه.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "تبلت آنر مجیک پد 13 و ساعت هوشمند مجیک واچ 4 معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت آنر مجیک پد 13 و ساعت هوشمند مجیک واچ 4 معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید