تعداد بازیکنان فاینال فانتزی 14 از مرز 24 میلیون مشترک گذشت

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، شرایط برای فاینال فانتزی 14 هیچگاه بهتر از اکنون نبوده است. نائوکی یوشیدا، تهیه کننده و کارگردان این بازی، در مصاحبه جدیدی بیان نموده است که تعداد بازیکنان این بازی نقش آفرینی آنلاین کلان (MMORPG) از مرز 24 میلیون بازیکن عبور نموده است. با توجه به این آمار، این اثر سودآورترین بازی در سری فاینال فانتزی لقب می گیرد.

تعداد بازیکنان فاینال فانتزی 14 از مرز 24 میلیون مشترک گذشت

در جریان صحبت با مطبوعات در یک رویداد دیجیتالی، یوشیدا گفت که پس از 11 سال از عرضه فاینال فانتزی 14 تعداد بازیکنان این اثر به بیش از 24 میلیون نفر رسیده است. در نموداری که یوشیدا به رسانه ها نشان داده است، در سال 2015 میلادی تعداد بازیکنان ثبت نام شده در فاینال فانتزی 14 فقط 4 میلیون نفر بود. زمان عرضه سومین بسته الحاقی بزرگ آن یعنی Stormblood در سال 2017 این تعداد به 10 میلیون نفر رسید و اکنون 4 سال بعد همان تعداد بیش از دو برابر افزایش داشته است.

یوشیدا می گوید: همه شما می دانید که همه چیز در زمان نسخه اولیه فاینال فانتزی 14 سخت بود. از آن موقع پیروز شده ایم که آن را به عنوانی تبدیل کنیم که نقشی بسیار بزرگ و مهم در سودآوری شرکتمان ایفا نماید. شاید گفتن این از سوی من نامناسب باشد اما از نظر کسب وکار، ما توانسته ایم به پیروزیت بزرگی دست پیدا کنیم. در حالی که به جلو حرکت می کنیم، ما با سرمایه گذاری خود از هیچ هزینه ای دریغ نخواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که این بازی همچنان از بازی هایی است که بازیکنان ما می توانند از آن لذت ببرند.

ماجرای بازگشت فاینال فانتزی 14 و تحول از نسخه فاجعه بار سال 2010 به نسخه فوق العاده فعلی که به یکی از برجسته ترین بازی های نقش آفرینی آنلاین کلان تبدیل شده، همانند یک ماجرای دراماتیک واقعی است. آن اثر که در سال 2010 به عنوان نقطه ننگی در سری فاینال فانتزی به حساب می آمد اکنون به یکی از برترین نسخه های تاریخ این سری و سودآورترین بازی آن تبدیل شده است. پیروزیت بازی به حدی بوده است که بسیاری از بازیکنان ورلد آو وارکرفت در امسال به سوی این اثر آمده اند.

این ها همه در شرایطی است که یک بسته الحاقی بزرگ دیگر هم با نام Endwalker در راه است که بدون شک شور و اشتیاق هواداران را دوچندان می نماید و افراد جدیدی را هم به سوی این اثر می کشاند. اگرچه Endwalker قرار است خط اصلی داستانی بازی را خاتمه دهد اما این به معنای خاتمه راه فاینال فانتزی 14 نیست. یوشیدا در میان صحبت هایش درباره ده سال آینده این بازی سخن گفت و از هواداران برای پشتیبانی هایشان و تجربه کردن این اثر تشکر کرد.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "تعداد بازیکنان فاینال فانتزی 14 از مرز 24 میلیون مشترک گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد بازیکنان فاینال فانتزی 14 از مرز 24 میلیون مشترک گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید