دوربین آیفون 15 پرومکس دردسرساز شد

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، دیجیاتو نوشت: ظاهراً سونی نمی تواند به موقع دوربین های آیفون 15 پرو مکس را به اپل تحویل دهد.

دوربین آیفون 15 پرومکس دردسرساز شد

سونی به عنوان تأمین کننده سنسورهای دوربین سری آیفون 15، نمی تواند آن ها را سر موقع به اپل تحویل دهد. همین موضوع می تواند باعث تأخیر در عرضه قدرتمندترین عضو این خانواده از گوشی های اپل گردد.

  • چطور کاخی به این عظمت در آسمان ساخته شد؟/ عکس

عرضه آیفون 15 پرو مکس با تأخیر همراه خواهد بود

انتظار می رود اپل بزرگ ترین به روزرسانی دوربین را برای آیفون 15 پرو مکس درنظر گرفته باشد و به سراغ دوربین پریسکوپی با زوم اپتیکال بالاتر از نسل کنونی آیفون ها برود. آیفون 15 پرو به این دوربین مجهز نمی گردد و در مدل های استاندارد و پلاس با دوربین های واید و اولترا واید روبه رو خواهیم شد و خبری از دوربین تله فوتو در آن ها نخواهد بود.

طبق شایعات، اپل در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریورماه) از سری آیفون 15 و اپل واچ سری 9 رونمایی می نماید. احتمالاً پیش فروش آیفون ها از 15 سپتامبر (24 شهریورماه) آغاز می گردد و در تاریخ 22 سپتامبر (31 شهریورماه) در اختیار کاربران قرار می گیرند. البته با توجه به تأخیر 3 تا 4 هفته ای، آیفون 15 پرو مکس در فاصله 6 تا 13 اکتبر (14 تا 21 مهرماه) به مشتریان تحویل داده می گردد.

  • چطور کاخی به این عظمت در آسمان ساخته شد؟/ عکس

باید به این موضوع اشاره کنیم که در گذشته هم اپل چندین بار بعضی مدل های آیفون را دیرتر روانه بازار نموده بود. برای مثال آیفون XR پس از آیفون XS، آیفون 14 پلاس پس از آیفون 14 و آیفون 12 مینی و 12 پرو مکس پس از دو مدل دیگر روانه بازار شدند و چند هفته میان عرضه این محصولات فاصله وجود داشت.

علاوه براین، در گذشته بعضی منابع دیگر هم به احتمال عرضه آیفون 15 پرو مکس در ماه اکتبر اشاره نموده بودند که البته در آن موقع به مسائل در فراوری نمایشگر و نه دوربین اشاره شده بود.

منبع: خبرآنلاین

به "دوربین آیفون 15 پرومکس دردسرساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین آیفون 15 پرومکس دردسرساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید