معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز عنوان نمود: تداوم فعالیت قرارگاه های عملیاتی مقابله با کرونا

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، خبرگزاری خبرنگاران-معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: خدمت رسانی روزانه و مستمر با هدف داشتن شهری پاکیزه و تمیز و کسب رضایتمندی حداکثری شهروندان ماموریت اساسی نیروهای خدمات شهری است.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز عنوان نمود: تداوم فعالیت قرارگاه های عملیاتی مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگار ما در تبریز،دکتر محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این مطلب گفت: ارائه خدمات متنوع ، حضور میدانی و فعالیت نیروهای خدمات شهری در محلات و مناطق مختلف شهر تبریز بر اساس برنامه ریزی ها و نظارت های عالیه ستاد معاونت خدمات شهری تبریز به صورت مستمر و روزانه صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: پاکسازی اساسی معابر، پاکسازی و نخاله برداری از زمینهای خالی، لایروبی اساسی، شست و شو و رسوب زدایی آب روها، جوی ها و کانال ها از جمله عملیات نیروهای خدمات شهری است که روزانه در نقاط مختلف شهر صورت می گیرد.

قربانیان با تاکید بر حذف نازیبایی های بصری و پاکسازی شهر از این نازیبایی ها گفت: امحاء آگهی و دیوار نوشته ها، پاکسازی و شستشوی دیوارها و حذف دیگر نازیبایی های بصری همیشه مورد توجه ستاد معاونت خدمات شهری است و در این راستا نیروهای خدمات شهری مناطق به صورت مستمر اقدام به پاکسازی امحاء دیوار نوشته ها، آگهی ها از چهره شهر می کنند.

وی گفت: عملیات تعمیر و بازسازی باکس های زباله، شست و شو و گندزدایی باکس ها و زیرباکس ها، جداول، زنده گیری سگ های پرسه زن، بهسازی آسفالت، چاله زدایی، لکه گیری و آسفالت ریزی معابر در حوزه های مناطق را از دیگر اقدامات روزانه نیروهای خدمات شهری تبریز برشمرد.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز در خاتمه سخنانش با تاکید بر ضرورت توجه و رعایت دستورالعمل های ستاد پیشگیری از کرونا گفت: قرارگاههای عملیاتی مناطق دهگانه به صورت روزانه اقدام به تذکر و اخطار به مغازه داران و صنوفی که الزام به تعطیلی فعالیت ها دارند می کنند و در این راستا شهروندان و اصناف همکاری بسیار خوبی با نیروهای خدمات شهری و قرارگاههای عملیاتی دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز عنوان نمود: تداوم فعالیت قرارگاه های عملیاتی مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز عنوان نمود: تداوم فعالیت قرارگاه های عملیاتی مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید