مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور مجدد توییتر در نسخه دسکتاپ سیستم عامل مک تا الگوریتمی نو در حوزه هوش مصنوعی

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور مجدد توییتر در نسخه دسکتاپ سیستم عامل مک تا الگوریتمی نو در حوزه هوش مصنوعی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

تعیینات اولیه گوشی هواوی میت 30 پرو طی ماه گذشته تعیین شد، اما به نظر می رسد بعضی از تعیینات این گوشی هنوز به طور کامل معرفی نشده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

توییتر تصمیم گرفته پس از مدتی نسبتا طولانی از لغو حضور نسخه دسکتاپ توییتر در سیستم عامل مک دوباره این اپ را وارد نسخه دسکتاب کند. گرچه این شرکت هنوز شرح دقیقی در مورد این که دلیل این رفت و برگشت چیست ارائه نکرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دو گوشی وان پلاس 6 و وان پلاس 6T بالاخره جدیدترین نسخه بتا اندروید Q را دریافت کردند اما اساسا آیا انجام این به روزرسانی درست است؟مشروح خبر را اینحا بخوانید.

در سال 2007 یک مدیر عامل فعال در حوزه فراوری گوشی های هوشمند از این که صفحه نمایش نمونه اولیه تلفن همراهش که در جیبش قرار داشت خراشیده بود به شدت ناراحت شد و در نتیجه همان روز تصمیم گرفت نوعی پوشش پلاستیکی برای صفحه نمایش گوشی های هوشمند ایجاد کند. این فرد پیروز به خلق نوعی پلاستیک قوی شد که تا سال ها نیز پرطرفدار بود اما این ابداع برای این مدیر جوان که استیو جابز نام داشت به مقدار کافی خوب نبود. بنابراین به مرور زمان فراوری پوشش مقاوم صفحه نمایش گوشی توسعه یافت و امروز شاهد تغییرات گسترده در صنعت گوریلا گلس و منظره موبایل هستیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور مجدد توییتر در نسخه دسکتاپ سیستم عامل مک تا الگوریتمی نو در حوزه هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور مجدد توییتر در نسخه دسکتاپ سیستم عامل مک تا الگوریتمی نو در حوزه هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید