نمایشگاه چرم و پوست روسیه ، LeShow

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، نمایشگاه چرم و پوست روسیه LeShow MOSCOW یکی از شش نمایشگاه برتر و حرفه ای در این صنعت است که شهرتی جهانی دارد. این نمایشگاه از سال 1397 تا کنون، هرساله برگزار می گردد و اعتبار بالای آن به وسیله انجمن جهانی صنعت نمایشگاه UFI تایید شده است.

نمایشگاه چرم و پوست روسیه ، LeShow

این رویداد مهم سال جاری نیز از تاریخ 21 تا 23 اردیبهشت 1401 در شهر مسکو کشور روسیه برگزار می گردد. اگر از فعالان این حوزه هستید یا علاقه به بازدید از این نمایشگاه دارید، در این مقاله از مجله گردشگری وبلاگ ساعت ورزشی می توانید اطلاعات کامل تری درباره نمایشگاه به دست آورده و با خرید بلیط هواپیما مسکو، مقدمات سفر خود را تدارک ببینید.

درباره نمایشگاه چرم و پوست روسیه

نمایشگاه چرم و پوست روسیه همیشه با به روزترین مفاهیم مد و پیشرفت های این صنعت میزبان بازدیدنمایندگان است. این رویداد بزرگ، در سال گذشته با استقبال بازدیدنمایندگان از بیش از 35 کشور روبه رو شد. یکی از دلایل محبوبیت این نمایشگاه، حضور متخصصان مطرح و سرشناس در زمینه پوست و چرم شامل تجار، طراحان، تولیدنمایندگان، تامین نمایندگان و توزیع نمایندگان است. اعداد و ارقام نشان می دهد که 80 درصد بازدیدنمایندگان نمایشگاه، نمایندگان شرکت های خرده فروش و عمده فروش هستند. در این رویداد بعلاوه نمایندگانی از استودیوهای طراحی و سالن های مد، محصولات خود را به نمایش می گذارند.

نمایش کت واک در نمایشگاه Leshow

یکی از فعالیت های مجذوب نماینده و مفید در نمایشگاه پوست و چرم روسیه، نمایش های کت واک بوده که در طول روز چندین بار برگزار می شوند. این نمایش ها فرصتی فوق العاده برای غرفه داران به شمار می آید؛ چراکه می توانند محصولات خود را به برترین نحو در معرض دید مخاطبان قرار دهند.

فرصت توسعه کسب و کار در نمایشگاه چرم و پوست

بازدیدنمایندگان نمایشگاه چرم و پوست بیشتر اکسانی هستند که در صنایع چرم دست ساز، ماشین آلان دباغی، قطعات و لوازم جانبی چرم و پوست، مواد مصنوعی، واردنمایندگان و صادرنمایندگان چرم تمام شده یا نیمه تمام و تکنولوژی در این صنعت، فعالیت دارند. از این رو حضور در این رویداد، فرصت بسیار مناسبی برای ایجاد روابط مفید و موثر با نمایندگان دیگر کسب و کارها به شمار میرود و افراد می توانند ارتباط های خوبی با نمایندگان روسی و خارجی، خانه های مد و دیگر شرکت های عمده و خرده فروش برقرار نمایند. بعلاوه افراد با حضور در نمایشگاه چرم و پوست می توانند از آخرین اخبار مربوط به صنعت مد باخبر شوند و مجموعه های جدیدی را برای فصل زمستان سال آینده انتخاب نمایند.

محصولات نمایشگاه چرم و پوست روسیه

  • چرم و خز پوشاک
  • مواد خام دباغی
  • خز فرآوری شده
  • ماشین آلات دباغی و تجهیزات مربوط به آن
  • خز و پوسته چرم
  • لوازم جانبی چرم و پوست

زمان برگزاری نمایشگاه چرم و پوست مسکو

28 الی 30 ماه ژوئن 2022 برابر با 21 تا 23 اردیبهشت 1401

مکان برگزاری نمایشگاه چرم و پوست مسکو

آدرس: مسکو، مرکز نمایشگاهی مسکو (ZAO)

آدرس نمایشگاه چرم و پوست مسکو روی نقشه گوگل مپ

نظر شما درباره نمایشگاه چرم پوست مسکو چیست ؟

بازدید از نمایشگاه چرم و پوست روسیه می تواند قدمی مهم در راستای ارتقای کسب و کار شما محسوب گردد. از طرفی به قدری این صنعت مجذوب نماینده است که حتی اگر در این حوزه فعالیت ندارید، ممکن است دلتان بخواهد از آخرین اخبار و محصولات چرم جهان باخبر شوید. کافیست به صورت آنلاین رزرو هتل و بلیط هواپیما مسکو را انجام دهید و راهی این سفر شوید.

آیا تا به حال در یکی از نمایشگاه های چرم و پوست روسیه شرکت نموده اید؟ راضی می شویم تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

زهرا بینازاده

منبع: فلای تودی

به "نمایشگاه چرم و پوست روسیه ، LeShow" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه چرم و پوست روسیه ، LeShow"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید