پژو 207 دستی پاناروما به همراه 5 محصول ایران خودرو، دیگر فراوری نمی شوند

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، پژو 207 دستی پاناروما در کنار محصولاتی مانند دنا، رانا، رانا با گیربکس 6 سرعته و پژو 405 دوگانه سوز دیگر در سبد فراوری ایران خودرو قرار ندارند. با انتشار آمار فراوری محصولات ایران خودرو و سایپا می توان دریافت که فراوری بعضی از محصولات قدیمی در این دو خودروساز متوقف شدند.

پژو 207 دستی پاناروما به همراه 5 محصول ایران خودرو، دیگر فراوری نمی شوند

بیت ران - فراوری خودروهای ساینا دستی S232 M، پژو 207 دستی پاناروما، دنا، رانا، رانا با گیربکس 6 سرعته و پژو 405 دوگانه سوز متوقف شد.

آنالیز آمار تجمعی وزارت صمت از فراوری خودرو طی بهار سال جاری نشان می دهد که فراوری بعضی از محصولات ایران خودرو و سایپا متوقف شدند.

علاوه بر خودروهایی که ذکر شد، پژو پارس معمولی نیز دیگر در سایت تهران فراوری نمی گردد. اما سایت های مازندران، خراسان و کرمانشاه ایران خودرو، این خودرو را همچنان در خط فراوری دارند. جالب اینجاست که از خودروی سورن XU7P نیز فقط 5 دستگاه و سورن پلاس XU7P هم تنها 3 دستگاه فراوری شد.

در گروه خودروسازی سایپا هم ساینا دستی با کد S232 از خط فراوری کنار رفت. آنالیز فراوری تجمعی این خودروساز نشان می دهد که فراوری این خودرو کاملاً متوقف شد. نکته قابل توجه آنکه از خودروی نو اطلس و سهند به ترتیب 16 و 15 دستگاه فراوری شد.

به غیر از خودروهایی که فراوری آنها متوقف شد، نکات دیگری نیز در این فهرست به چشم می خورد. برای مثال می توان مشاهده کرد که ایران خودرو از شاسی بلند ریرا، 5 دستگاه در خرداد ماه فراوری کرد.

293 دستگاه از کراس اوور هایما 8S هم به وسیله ایران خودرو فراوری شد. هایما چین هم در همان ماه 964 دستگاه 8S را تحویل مشتریان چینی داد.

آمار فراوری خودروهای سواری در ایران خودرو و سایپا

ب ام و XM در کوشش برای رکوردشکنی پیست Pikes Peak ناکام ماند

تویوتا C-HR نو با 223 اسب بخار قدرت معرفی گردید / آنالیز خودرو خاص تویوتا

کراس اوور KMC X5 کرمان موتور به تهران رسید / آنالیز فیس لیفت جک S5

منبع: بیت ران

به "پژو 207 دستی پاناروما به همراه 5 محصول ایران خودرو، دیگر فراوری نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژو 207 دستی پاناروما به همراه 5 محصول ایران خودرو، دیگر فراوری نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید