گلایه از استانداری بابت تعطیل نکردن همه مدارس تهران ، صادقی: آموزشی درباره تردد در روز برفی ندادیم

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، عضو شورای شهر تهران ضمن گلایه مندی از استانداری تهران گفت: ما از دیروز می دانستیم که بارش سنگین برف را نه تنها در منطقه ها شمالی بلکه در سطح شهر شاهد خواهیم بود؛ چرا باید تنها منطقه ها یک تا پنج و مدارس ابتدایی تعطیل می شدند.

گلایه از استانداری بابت تعطیل نکردن همه مدارس تهران ، صادقی: آموزشی درباره تردد در روز برفی ندادیم

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، مهدی عباسی در یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به توضیحات معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در ارتباط با برف روبی معابر تهران با بیان اینکه مردم در زمان بارش برف گرفتار شدند، اظهار کرد: امروز باید در این خصوص عذرخواهی کرد؛ نباید توجیه صورت بگیرد و در جایی که نتوانستیم کار خود را انجام بدهیم برترین کار، عذرخواهی است.

سید احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورا ضمن گلایه مندی از استانداری تهران گفت: ما از دیروز می دانستیم که بارش سنگین برف را نه تنها در منطقه ها شمالی بلکه در سطح شهر شاهد خواهیم بود؛ چرا باید تنها منطقه ها یک تا پنج و مدارس ابتدایی تعطیل می شدند.

وی اضافه نمود: این مقدار بارش قطعاً مردم را گرفتار می کرد و به همین علت از استانداری گلایه مندیم و امیدواریم بچه ها که به مدرسه رفته اند، به سلامت بازگردند.

علوی تأکید کرد: تفاوت عیدی پرسنل قراردادی و رسمی در شهرداری زیاد است. ای در حالی است که تمام این افراد برای ما یکی هستند و از حالا باید به این موضوع فکر گردد.

ناصر امانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اگر به عملکرد شهرداری انتقاد می کنیم به هیچ عنوان بحث ما نادیده گرفتن زحمات شبانه روزی نیروهای خدمات شهری نیست، گفت: از عذرخواهی معاون خدمات شهری سپاسگزاریم اما دیر شد و مردم در پیغام عذرخواهی من در توییتر نظراتی مبنی بر این دادند که همه باید از شورا بروند. شهردار باید همه معاونان و شهرداران را به خط می کرد تا فاجعه در تهران رخ ندهد.

وی با بیان اینکه 6 ساعت زمان برد تا از سئول به اوین برسم، یادآور شد: یا مردم در حال هل دادن ماشین بودند یا بچه ها خود را که زمین می خوردند، از زمین بلند می کردند. حق بدهید که در توییت خود بگویم که بودجه شهرداری در برف روبی به هدر می رود.

امانی تأکید کرد: نگویید زحمات ما را نادیده می گیرید؛ نه اینگونه نیست بلکه ما به تصمیم سازان و تصمیم گیران منتقدیم که باید روش اداره و مدیریت شهر تغییر کند.

احمد صادقی دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه موضوع اصلی مدیریت واحد شهری است، گفت: هیچ آموزشی داده نشده که در زمان بارندگی، افراد کمتر وارد معابر شوند.

وی اضافه نمود: تنها شهرداری تهران در این زمینه مسئولیت ندارد و باید آسیب شناسی گردد و نقش سازمان های مختلف در این زمینه تعیین باشد؛ ما از مردم شریف تهران در این زمینه عذرخواهی می کنیم.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: بر اساس آنچه گفته شد خوشبختانه همکاری و هماهنگی بین شهرداری و پلیس ایجاد شد و امیدواریم دوربین ها سالم باشد تا شرایط مدیریت گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "گلایه از استانداری بابت تعطیل نکردن همه مدارس تهران ، صادقی: آموزشی درباره تردد در روز برفی ندادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه از استانداری بابت تعطیل نکردن همه مدارس تهران ، صادقی: آموزشی درباره تردد در روز برفی ندادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید