7 وسیله برقی خاص برای آشپزخانه که آشپزی را لذت بخش تر می نمایند

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، انواع وسیله برقی آشپزخانه برای آسان تر شدن کار پخت وپز فراوری می شوند تا وقتی در آشپزخانه هستید کارها راحت تر باشد. اما برخی از وسایل در همه آشپزخانه ها پیدا نمی گردد و فقط در موارد خاص می توانید آن ها را ببینید. به همین علت است که این دسته به وسایل برقی آشپزخانه خاص نام گرفته است. مثلا یک صبحانه ساز را فقط در آشپزخانه کسی که تنها زندگی می نماید یا زوج هایی که کارمند هستند می بینید یا سبزی خردکن فقط در آشپزخانه خانواده های میانه و بزرگ دیده می گردد. برخی از این وسایل هم مناسب افرادی است که در انتخاب وسایل سخت پسند هستند و به قول معروف از هر چیزی استفاده نمی نمایند.

7 وسیله برقی خاص برای آشپزخانه که آشپزی را لذت بخش تر می نمایند

در این مطلب از وبلاگ ساعت ورزشی مگ 7 وسیله برقی خاص آشپزخانه را معرفی و آنالیز کردیم تا اگر شما هم جزو سخت پسندها و افراد خاص هستید، بتوانید به راحتی آن ها را خریداری کنید.

1. صبحانه ساز ساچی - مدل 2951

آماده کردن صبحانه 1 یا 2 نفره کار آسانی است اما وقتی زمان کمی در اختیار دارید و باید سریع به سمت محل کار خود بروید، کار کمی سخت می گردد. دم کردن قهوه یا چای، گرم کردن نان و آماده کردن یک غذای ساده که باید با نان مصرف گردد به صرف زمان زیادی احتیاج دارد. صبح روزهای کاری هم اصلا چنین زمانی پیدا نمی گردد، پس باید به سراغ یک راهکار مناسب بود. به همین علت بود که صبحانه سازها پا به بازار گذاشتند و کار را برای همه آسان کردند. این وسیله برقی خاص آشپزخانه مدل های مختلفی دارد. صبحانه ساز ساچی یکی از کامل ترین مدل های صبحانه ساز موجود در بازار است.

این وسیله از بخش های قهوه ساز، آون توستر و تابه برقی تشکیل شده است و می تواند در زمان کوتاهی یک صبحانه کامل را آماده کند. فقط کافی است قهوه و آب را در بخش قهوه ساز بریزید، چند تکه نان در آون توستر بگذارید و چند تخم مرغ هم در تابه بشکنید تا در زمانی که در حال دوش گرفتن و آماده شدن هستید صبحانه تان آماده گردد. حتی از این وسیله می توانید برای پخت وعده های غذایی هم بهره ببرید. چند ساندویچ تنوری، یک تابه املت یا سبزیجات سرخ شده، حتی پیتزاهای کوچک، مرغ کباب شده و ماهی سرخ شده را هم می توانید با این وسیله آماده کنید. پس اگر تنها زندگی می کنید یا اغلب اوقات را با همسرتان در محل کار می گذرانید، این وسیله برای آشپزخانه شما بسیار مناسب است.

صبحانه ساز ساچی مدل 2951

3,250,000 تومان

مشاهده و خرید

2. میوه خشک کن دسینی - مدل 2000

میوه خشک یکی از تنقلات محبوب است که در دهه گذشته مصرف آن به مقدار آجیل، یا حتی بیشتر، رواج پیدا نموده است. اگر از هواداران این تنقلات خوشمزه باشید می دانید که گاهی قیمت آن با آجیل برابر می گردد. بعلاوه ممکن است میوه محبوبتان را در بین میوه های خشک شده پیدا نکنید. پس چاره کار خشک کردن میوه ها در خانه است. اما می دانید که این کار آسان نیست. اگر از فر بهره ببرید ممکن است بسوزد و اگر بخواهید مثل قدیم از نور آفتاب بهره ببرید کار تقریبا ناممکن است. در بین آپارتمان های شهری معمولا نور آفتاب زیادی برای این کار پیدا نمی گردد. پس چاره کار خرید یک میوه خشک کن است.

میوه خشک کن ها انواع مختلفی دارند اما دسینی محصولی فراوری نموده که به راحتی در گوشه کوچک ترین آشپزخانه ها هم جا می گردد و در هر بار استفاده مقدار زیادی میوه را خشک می نماید. بعلاوه علاوه برمیوه، امکان خشک کردن انواع سبزیجات را هم در اختیار شما قرار می دهد. تصور کنید یک شیشه نعنای تازه خشک شده چقدر خوش عطرتر از نعناهای خشک آماده در بازار است.

شما می توانید میوه ها و سبزیجات مورد علاقه تان را در طبقات مختلف این محصول بچینید، زمان مورد احتیاج و دمای مناسب را تنظیم و کنید و دستگاه را روشن کنید تا کار خشک کردن آغاز گردد. بعد از استفاده هم می توانید تمام قطعات را در ماشین ظرفشویی بگذارید تا کاملا شسته و تمیز شوند. یکی از کاربردهای این محصول جلوگیری از دورریز میوه ها و سبزیجات است. اگر یکی دو عدد میوه در گوشه یخچال در حال پلاسیده شدن هستند یا سبزیجاتی که خریده اید بیشتر از حد مصرفتان است، می توانید بلافاصله آن ها را برش زده و در میوه خشک کن قرار دهید. با این کار هم از دور ریز میوه و سبزی جلوگیری می گردد هم در تمام روزهای سال به مقدار کافی سبزی و میوه خشک شده دارید.

میوه خشک کن دسینی مدل 2000

مشاهده کالا

3. پاپ کورن ساز دسینی مدل POM-1200

تصور کنید شب خسته از سر کار رسیده اید و می خواهید برای برطرف خستگی فیلم ببینید، یا آخر هفته قرار است همراه با اعضای خانواده یا دوستان قرار تماشای فیلم و سریال محبوبتان را گذاشته اید. اولین چیزی که برای فیلم تماشا لازم دارید یک کاسه پاپ کورن تازه و خوشمزه است اما پاپ کورن های کارخانه ای تازه نیستند. درست کردن پاپ کورن با قابلمه هم کار پر ریسکی است چون همواره مقداری از ذرت ها می سوزند و برخی از پاپ کورن ها هم خوب پف نمی نمایند. نمک هم که به همه آن ها به مقدار مناسب نمی رسد. ایستادن پای گاز برای درست کردن پاپ کورن هم معمولا حوصله آدم را سر می برد. پس چاره کار چیست؟

خرید یک پاپ کورن ساز اتوماتیک می تواند در زمان کوتاهی، بدون اینکه احتیاج به حضورتان در کنار این وسیله برقی آشپزخانه باشد، یک کاسه پاپ کورن خوشمزه برای شما آماده کند. پاپ کورن ساز دسینی با به جریان انداختن هوای داغ، بدون احتیاج به یک قطره روغن، تمام ذرت های خشک را به پاپ کورن های تازه و خوشمزه تبدیل می نماید. در هر بار استفاده باید 100 گرم ذرت خشک را در مخزن مخصوص بریزید و بعد از 3 دقیقه پاپ کورن ها را تحویل بگیرید. بله فقط در 3 دقیقه همه چیز آماده است. پس اگر فیلم باز هستید همین حالا یک فضای کوچک برای قرار گرفتن پاپ کورن ساز روی کانتر آشپزخانه خالی کنید و به فکر خرید آن باشید.

پاپ کورن ساز دسینی مدل POM-1200

717,170 تومان

مشاهده و خرید

4. کیک پز برقی مُرسانا - مدل D826

کیک خانگی خوشمزه ترین شیرینی ای است که هر کسی می تواند در زندگی اش بخورد. وقتی عطر کیک در خانه می پیچد زندگی شیرین می گردد و همه منتظر آماده شدن آن هستند. چون قرار است دور هم بنشینند و کیک و چای بخورند. در آپارتمان های کوچک امروزی معمولا خبری از فر نیست و اجاق گازها به یک اجاق صفحه ای روی بخشی از کانتر تبدیل شده اند. به همین علت دیگر مثل قدیم ها خبری از عطر کیک و شیرینی د رخانه ها نیست. اما این کار هم چاره ای دارد.

کیک پز برقی می تواند جای خالی فر را در آشپزخانه پر کند. این وسیله برقی پرکاربرد فضای خیلی کمی اشغال می نماید و به راحتی در کابینت جا می گردد. کیک پز مرسانا نه تنها برای پخت کیک مناسب است، بلکه به راحتی می توانید در آن پیتزا هم بپزید. این محصول یک لیوان آلومینیومی دارد که می توانید در وسط قالب قرار دهید و سپس مایه کیک را بریزید تا وسط کیک یک سوراخ ایجاد گردد.

سوپاپی که روی در این محصول قرار گرفته است بخار مواد در حال پخت را خارج نموده و از خمیر شدن آن ها جلوگیری می نماید. اگر اهل شیرینی پختن هستید هم این وسیله برقی آشپزخانه برایتان مناسب است. فقط کافی است شیرینی ها را در آن قرار دهید و منتظر پخته شدنشان باشید. بخش شفاف روی در به شما امکان آنالیز مقدار پخت بدون باز کردن در را می دهد. المنت این محصول در قسمت درِ آن قرار گرفته است و بخش های دیگر را می توانید به راحتی با آب بشویید. بعلاوه کابل برق هم از در جدا می گردد و می توانید با یاری دستمال و مایع تمیز نماینده این بخش ها را هم تمیز کنید.

کیک پز برقی مُرسانا مدل D826

690,000 تومان

مشاهده و خرید

5. تنور برقی - مدل فر

حالا که از فر صحبت کردیم بد نیست تنور برقی را هم آنالیز کنیم. این وسیله برقی آشپزخانه جایگزین مناسب تری برای فر است و علاوه بر پخت پیتزا و کیک، به شما امکان پخت انواع نان و غذاهای مختلف را می دهد. کاربرد این محصول بسیار شبیه به آون توستر است و می توانید برای گرم و برشته کردن نان های تست و نان سیمیت هم از آن بهره ببرید. بدنه آن فلزی و و سینی آن از جنس سرامیک است. المنت های استفاده شده در تنور برقی در دو بخش بالا و پایین قرار دارند و با توجه به احتیاجتان می توانید یک یا هر دو جهت را روشن کنید. اگر بخواهیم ساده بگوییم، تنور برقی یک وسیله برقی آشپزخانه است که باید در هر آشپزخانه ای حضور داشته باشد.

تنور برقی مدل فر

950,000 تومان

مشاهده و خرید

6. پیتزا پز گوسونیک - مدل GPM-632

اگر شما اهل پختن کیک و نان نیستید و فقط برای پخت پیتزا یا آماده کردن پیتزای منجمد به فر احتیاج دارید، خرید یک پیتزا پس به شما توصیه می گردد. با پیتزا پز گوسونیک می توانید یک پیتزای 4 نفره با قطر 32 سانتیمتر بپزید. البته قابلیت های پخت این دستگاه فقط به پیتزا محدود نمی گردد. مدل المنت ها و روش گرمادهی آن به شکلی است که به راحتی می توانید انواع گوشت و سبزیجات مختلف را با آن کباب کنید. کف این محصول از گرانیت نچسب ساخته شده و می توانید با خیالی آسوده هر نوع غذایی که احتیاج به فر دارد را در آن بپزید. فقط از قلم نیاندازید که ارتفاع آن به مقدار فر زیاد نیست و فقط 1 لیتر گنجایش دارد، پس نمی توانید حجم زیادی از مواد غذایی را در آن قرار دهید.

پیتزا پز گوسونیک مدل GPM-632

1,180,000 تومان

مشاهده و خرید

7. سبزی خرد کن کوپکس - مدل ICHV 4530

کوکو سبزی تازه، یک قابلمه قرمه سبزی خوش عطر و یک وعده سبزی پلو با ماهی وقتی دوست داشتنی است که سبزی آن تازه باشد و به خوبی خرد شده باشد. خرد کردن سبزی با دست سخت است و اگر قرار باشد حجم زیادی سبزی را خرد کنید بدون شک، درد دست در انتظار شما است. یکی از وسایل برقی خاص و پرکاربردی که برای آشپزخانه فراوری شده است سبزی خرد کن است. این وسیله برقی آشپزخانه در ابعاد کوچک و بزرگ فراوری شده و می توانید با توجه به مقدار مصرف و فضایی که دارید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

سبزی خرد کن کوپکس فضای کمی اشغال می نماید و در هر بار استفاده می تواند 3 کیلوگرم سبزی را حسابی خرد کند. تیغه آن استیل ضد زنگ است و یک در شیشه ای دارد تا شما بتوانید در حین کار شرایط سبزی ها را داخل دستگاه آنالیز کنید. تمام قسمت های این دستگاه، به غیر از بخش موتور، را می توانید به راحتی در ماشین ظرفشویی قرار دهید تا شسته و تمیز شوند.

سبزی خرد کن کوپکس مدل ICHV 4530

1,530,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ

به "7 وسیله برقی خاص برای آشپزخانه که آشپزی را لذت بخش تر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 وسیله برقی خاص برای آشپزخانه که آشپزی را لذت بخش تر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید