خدمات هوش مصنوعی اریکسون برای ارتقای خدمات به مشتری
به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، شرکت اریکسون برای ارتقای خدمات رسانی به مشتریان خود میخواهد از هوش مصنوعی بهره بگیرد. هوش مصنوعی برای بهبود خدمات اتوماسیون اداری اریکسون نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ساعت ورزشی به نقل از آسین ایج، اریکسون از فناوری هوش مصنوعی برای بهبود ارتباط با مشتریان ودریافت بازخورد آنها، کنترل دقیق تر کیفیت خدمات ارتباطی و بهینه سازی بعضی خدمات دیگر بهره خواهد گرفت.
هوش مصنوعی علاوه بر ارتقای سیستم های اتوماسیون به منظور بهبود خدمات تجزیه و تحلیل رضایت مشتریان، آنالیز دقیق تر داده های جمع آوری شده از مشتریان و آنالیز و پیش بینی تبعات استفاده از فناوری های جدید مانند خدمات نسل پنجم، تحولات دیجیتال و غیره مورد استفاده خواهد بود.
هوش مصنوعی می تواند آنالیز ثبات سیستم و شبکه های ارتباطی را به شکلی جامع تر ممکن کند و سرعت شناسایی حوادث مخابراتی را ارتقا بخشد. در نتیجه سرعت جمع آوری اطلاعات و حل مسائل تا 35 درصد افزایش می یابد و شناسایی و حل مشکل با استفاده از هوش مصنوعی در عرض حداکثر 5 دقیقه ممکن می گردد.
منبع: خبرگزاری فارس