طرح لو رفته گوشی نو موتورولا ، موتو جی پاور چه مشخصاتی می تواند داشته باشد؟

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، اطلاعات جدیدی در خصوص نسخه آینده موتورولا موتو جی پاور (2023) منتشر شده است که نگاهی اجمالی به انتظارات از گوشی هوشمند آینده این شرکت دارد.

طرح لو رفته گوشی نو موتورولا ، موتو جی پاور چه مشخصاتی می تواند داشته باشد؟

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی و به نقل از گیزموچاینا، رندرهای نو به وسیله ایوان بلاس، نویسنده سرشناس حوزه آی تی به اشتراک گذاشته شده است که یک نوع رنگ مشکی نو و یک نوع رنگ نقره ای گوشی را به نمایش می گذارد.

با توجه به رندرهای قبلی که به وسیله OnLeaks فاش شده بود، ابعاد موتو جی پاور 163.1 x 74.8 x 8.4 میلی متر بوده و دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی خواهد بود.

در حالی که هنوز تعیین نیست که این گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED یا IPS LCD است، رندرهای فاش شده نشان می دهد که صفحه نمایش جلویی آن دارای سوراخ پانچ خواهد بود.

یکی از مهم ترین ارتقاها در این گوشی پشتیبانی آن از 5G است که نسبت به قابلیت های 4G مدل 2022 پیشرفت قابل توجهی داشته است.

گوشی نو بعلاوه دارای جک 3.5 میلی متری هدفون، پورت شارژ و گریل بلندگو در پایین خواهد بود.

رندرهای فاش شده نشان می دهد که گوشی آینده دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی، از جمله دوربین احتمالی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. پشت گوشی نیز نسبت به نسخه 2022 شیک تر و با طراوت تر به نظر می رسد.

حاشیه های اطراف پایین گوشی مانند مدل 2022 ضخیم باقی می ماند، اما در مدل 2023 حاشیه های کناری آن کمتر شده است. تعیین نیست که چیپست و عمر باتری گوشی چقدر خواهد بود، اما می توان انتظار داشت اطلاعات بیشتری به زودی منتشر گردد.

بیشتر بخوانید:

  • این گوشی ها برترین عکس را می گیرند | 3 انتخاب از میان اندرویدی ها

در حالی که هنوز تاریخ عرضه رسمی وجود ندارد، انتظار است که این گوشی در سطح جهانی عرضه گردد و به زودی می توانیم اطلاعات بیشتری را از موتورولا انتظار داشته باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "طرح لو رفته گوشی نو موتورولا ، موتو جی پاور چه مشخصاتی می تواند داشته باشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح لو رفته گوشی نو موتورولا ، موتو جی پاور چه مشخصاتی می تواند داشته باشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید