کتاب پرگار در مشهد به گفت وگو گذاشته می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی در مشهد، نخستین جلسه از سلسله جلسات بیان تجربه در مدیریت فرهنگ و رسانه با عنوان سرمشق با مرور و گفت وگو پیرامون کتاب پرگار با حضور حسین انتظامی معاون سابق مطبوعاتی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی و نویسنده کتاب و بعلاوه جمعی از فعالان عرصه فرهنگ و رسانه در مشهد برگزار می گردد.

کتاب پرگار در مشهد به گفت وگو گذاشته می گردد

کتاب پرگار تجربه نگاری و جستارهایی در مدیریت فرهنگی به قلم حسین انتظامی است که به وسیله نشر آرما منتشر شده است.

پرگار مجموعه ای است از یادداشت های نویسنده براساس سال ها تجربه حضور و کنشگری در حوزه فرهنگ و هنر، نویسنده ای که در کارنامه اش از روزنامه نگاری تا تاسیس و مدیریت بنگاه های مطبوعاتی و عضویت در هئیت نظارت بر مطبوعات و از فعالیت در صداوسیما تا معاونت وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی و از ریاست سازمان سینمایی تا عضویت در ستادها و شورهای برنامه ریزی فرهنگی مختلف ثبت شده است.

در این کتاب او از منظر تجربه نگاری گریزهایی زده است به حوزه سیاستگذاری و مدیریت فرهنگی و نظام مسائلی که هر مسئول و مدیرفرهنگی با آن ها دست به گریبان است.

حسین انتظامی نویسنده، محقق، استاد ارتباطات دارای مدرک دکترای مدیریت استراتژیک و سوابقی همانند رئیس سازمان سینمایی، موسس خبرآنلاین، مدیرعامل موسسه همشهری و بنیانگذاری روزنامه جام جم را در کارنامه کاری خود دارد.

نخستین جلسه از سلسله جلسات بیان تجربه در مدیریت فرهنگ و رسانه با عنوان سرمشق با مرور و گفت وگو پیرامون کتاب پرگار روز شنبه 11 شهریور ماه ساعت 10 صبح در موسسه فرهنگی قدس واقع در مشهد، بلوار سجاد، بین سجاد یک و 3 بصورت رایگان میزبان علاقمندان است.

سرمشق؛ سلسله جلسات بیان تجربه در مدیریت فرهنگ و رسانه است که به همت موسسه فرهنگی قدس وابسته به آستان قدس رضوی تدارک و برنامه ریزی شده است و قرار است با حضور اصحاب رسانه و صاحبنظران پیرامون مباحث رسانه ایی جلسات مستمر داشته باشد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کتاب پرگار در مشهد به گفت وگو گذاشته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب پرگار در مشهد به گفت وگو گذاشته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید