5 گوشی هوشمند برتر سال 2020 میلادی

به گزارش وبلاگ ساعت ورزشی، سال 2020 به خاتمه رسیده است و اکنون در روز های ابتدایی سال 2021 نگاهی به گوشی های هوشمند برتر سال 2020 می تواند جالب باشد، اگرچه انتخاب تنها 5 گوشی کار سختی است، اما این فهرست بر اساس فناوری های به کار رفته و نرخ محبوبیت این گوشی ها تنظیم شده است.

5 گوشی هوشمند برتر سال 2020 میلادی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به اعتقاد بسیاری از ناظران بازار تلفن همراه، سال 2020 سال بهتری نسبت به سال 2019 به لحاظ کیفیت تلفن های همراه محسوب می گردد، گرچه بازار فراوری و فروش تا حد زیادی متاثر از شیوع کرونا بود، اما می توان 5 گوشی هوشمند را برترین گوشی های هوشمند بازار در بازه یک سال گذشته میلادی دانست:

می 10 اولترای شیائومی

گوشی می 10 اولترای شیائومی، یک صفحه نمایش عالی، تنظیمات متنوع نمایشگر و دوربین، نرم افزار قوی و شارژ سریع 120 واتی، عمر باتری قابل اطمینان و بلندگو های استریو دارد، اما عظیمترین نقص این گوشی را می توان این حقیقت دانست که گوشی مذکور خارج از چین در دسترس نیست.

گوشی گلکسی S20 FE سامسونگ

سال جاری بسیاری از کاربران برند سامسونگ انتظار بیشتری از گلکسی اس 20 داشتند، با این وجود گوشی نسخه S20 FE توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرد. این گوشی دارای تراشه فوق العاده قدرتمند SoC است و از یک دوربین با عظیمنمایی 3 برابر، دوام باتری بسیار طولانی، شارژ سریع، صفحه HRR OLED و تعداد دیگری از ویژگی های پیشرفته برخوردار است. البته بی انصافیست اگر یادی از گوشی تاشوی محبوب سامسونگ موسوم به Z Fold2 نکنیم، اما با توجه به قیمت بسیار بالای این گوشی تاشو امکان خرید این گوشی برای بسیاری از افراد میسر نیست.

آیفون 12 مینی

آیفون 12 مینی یکی از بهترین گوشی های سال 2020 است، حتی اگر هوادار اپل نباشید. این گوشی با مجموعه امکانات ویژه خود نه تنها برای افرادی که با تلفن های صفحه عظیم iOS آشنا هستند، بلکه برای دیگران نیز جذاب است.

ROG Phone 3 ایسوس

فراموش کردن این که بسیاری از افراد گوشی های هوشمند خود را با هدف بازی خریداری می نمایند و به نوعی گیمر محسوب می شوند اشتباه است. اگر قرار باشد یک گوشی را به عنوان گوشی منتخب گیمر ها در سال 2020 انتخاب کنیم، نوبت به گوشی ROG Phone 3 می رسد. این گوشی فارغ از ویژگی های زیبایی شناسی دارای ویژگی های مهم سخت افزاری و نرم افزاری مانند نمایشگر OLED 144Hz است که به فشار محرک ها بسیار حساس است. افزون بر این ها، بهترین قسمت درباره این گوشی را می توان باتری سنگین 6000 میلی آمپری دانست.

8 Pro وان پلاس

گوشی 8 Pro وان پلاس مطمئناً در بسیاری از موارد نسبت به نسخه قبلی خود بهبود یافته است (برخلاف وانیل 8)، این گوشی دارای شارژ بی سیم سریع و شارژ بی سیم معکوس، گواهینامه IP68 و صفحه نمایشی است که به راحتی می تواند با برند های مشهور دیگر مانند سامسونگ رقابت کند.

منبع: انتخاب

به "5 گوشی هوشمند برتر سال 2020 میلادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 گوشی هوشمند برتر سال 2020 میلادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید