سریال و پخش خانگی

دانلود قسمت 3 سریال پدرخوانده فصل 2 (دانلود پدرخوانده قسمت 3 فصل دوم)

دانلود قسمت 3 پدرخوانده فصل دوم کامل، دانلود رئالیتی شو پدرخوانده قسمت 3 فصل 2 ، دانلود قسمت 3 پدرخوانده فصل تازه، دانلود بازی پدرخوانده قسمت سوم ، خرید قانونی سریال پدرخوانده قسمت 3 حلال دانلود، دانلود قسمت سوم پدرخوانده 2 نسخه کامل، دانلود فیلم ایرانی...

26 مرداد 1402

آیا انیمیشن بنیادین دست کم گرفته شده ترین فیلم سال است؟

پیکسار به لطف گذشته پیروز خود، انتظارات زیادی برای فیلم های انیمیشن ایجاد نموده است. انیمیشن بنیادین (Elemental)، جدیدترین فیلم این کمپانی، به عنوان دست کم گرفته شده ترین فیلم سال شناخته شده آن هم در حالی که امتیاز وبسایت راتن تومیتوز به این انیمیشن 74 از...

22 مرداد 1402

کیهان: سریال های شبکه نمایش خانگی، زباله اند، اهداف سیاسی هم دارند

کیهان نوشت: طی هفته های اخیر، در شبکه نمایش خانگی هم کاهش افت شدید کیفی آثار هستیم و هم محتوای مبتذل و سخیف در آن ها بیداد می نماید.

9 خرداد 1402

شیرشاه در چین، موفاسا شاسی بلند نو هیوندای با نامی از یک انیمیشن معروف!

هیوندای یکی از کمپانی های فعال در بازار خودرو چین است که تحت پیمان تجاری پکن هیوندای موتور با بایک چین همکاری دارد. سهم هر یک از طرفین در این پیمان 50 درصد است و تاریخ شروع آن نیز به سال 2002 میلادی باز می شود.

27 فروردین 1402

همه چیز درباره سریال Daisy Jones and The Six

اقتباس از کتاب ها همواره مورد توجه فیلم سازان قرار داشته و حالا نیز قرار است کتاب دیگری به یک سریال تبدیل گردد که مطمئنا کسانی که با کتاب آن آشنایی دارند خبری مسرور کننده به شمار می رود. سریال دیزی جونز و شش نفر (Daisy Jones and The Six) اقتباسی از کتابی به همین نام...

7 اسفند 1401

فهرست کامل برندگان جوایز گلدن گلوب

فهرست کامل برندگان جوایز گلدن گلوب منتشر شد: همواره مراسم گلدن گلوب قبل از مراسم اسکار، مهمترین جوایز دنیای سینما و تلویزیون به حساب آمده است. در بیشتر مواقع، فیلم هایی که در این جشنواره دیده می شوند در اسکار هم نام آن ها را زیاد می شنویم.

25 دی 1401

7 وسیله برقی خاص برای آشپزخانه که آشپزی را لذت بخش تر می نمایند

انواع وسیله برقی آشپزخانه برای آسان تر شدن کار پخت وپز فراوری می شوند تا وقتی در آشپزخانه هستید کارها راحت تر باشد. اما برخی از وسایل در همه آشپزخانه ها پیدا نمی گردد و فقط در موارد خاص می توانید آن ها را ببینید. به همین علت است که این دسته به وسایل برقی...

1 دی 1401

مرگ مبهم یک بازیگر تئاتر پس از اجرای نمایش در پشت صحنه

جوزفین ملویل بازیگر صحنه های نمایش بریتانیا پس از اجرای نمایش، پشت صحنه جان باخت.

1 آبان 1401

آنچه از فیلم Bones and All با بازی تیموتی شالامی باید بدانید

فیلم استخوان ها و همه چیز (Bones and All) اثری تازه از کارگردان ایتالیایی لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino) در ژانر عاشقانه و ترسناک به شمار می رود که بر اساس رمانی به همین نام نوشته کامیل دآنجلیس (Camille DeAngelis) ساخته شده است. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این فیلم...

5 مهر 1401

چرا سریال شهرک کلیله و دمنه مرضیه برومند نیمه تمام ماند؟ ، تناقض در واکنش کارگردان و تهیه کننده

کلیله و دمنه از آن دست پروژه های شبکه نمایش خانگی است که از همان ابتدا با دشواری هایی برای پخش روبرو شد. چندباری خبر توقف پخش این سریال منتشر شد و در نهایت هم نیمه کاره رها شد.

9 شهریور 1401

بهترین جاذبه های گردشگری فیجی ، بخش دوم

فیجی، دارای مردمانی مهمان نواز و جزایر گرمسیری زیادی است. این مکان، بدون شک، بهشت اقیانوس آرام جنوبی به شمار می رود. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین جاذبه های گردشگری فیجی را به شما معرفی کنیم.

22 مرداد 1401

اقتباس تلویزیونی از رمان همسر مسافر زمان با بازی رز لزلی و تئو جیمز

همسر مسافر زمان با بازی رز لزلی و تئو جیمز The Time Travelers Wife به صورت یک سریال تلویزیونی اقتباس شده و از شبکه Sky Atlantic پخش خواهد شد.

10 تیر 1401

آغاز رقابت بیش از 186 هزار داوطلب دکتری از فردا، اعلام دستورالعمل بهداشتی

مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی (PH.D) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال 1401 امروز پنج شنبه پنجم اسفند ماه انتها می یابد.

14 خرداد 1401

اردوغان بساط سریال های ترکی را جمع می کند

ایرنا نوشت: رئیس جمهوری ترکیه دستور داد اقدامات لازم برای مقابله با برنامه های تلویزیونی که برخلاف ارزش های بنیادین ترکیه و در تضاد با حریم خانواده هستند، انجام شود.

9 اردیبهشت 1401

عکس شوهر اتو کشیده شبنم قلی خانی !

خبرنگاران: عکس های عاشقانه شبنم قلی خانی و همسرش در فضای مجازی توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرد.

18 دی 1400

سریال ناتمام آزادراه تهران، شمال به انتها می رسد؟

افتتاح و راه اندازی قطعه نخست آزادراه تهران-شمال مدت هاست که با تغییر تاریخ روبرو می گردد و هر بار، زمان جدیدی برای این اتفاق در رسانه ها مشخص می گردد. بهار 1396، پایان سال 1396، سال 1397، تابستان 1398 و نهایتا پاییز 1398 بخشی از تاریخ های مشخص شده برای افتتاح آزادراه...

6 دی 1400

سندروم سیندرلا چیست؟

علت ایجاد سندروم سیندرلا در دختران شیوه های تربیتی والدین از دوره کودکی بوده که موجب فرار از مسئولیت پذیری در کودک می شود.

2 شهریور 1400

کارگردان تئاتر: ضد نور به اصالت قصه برگشته است

فارس/ کارگردان و تهیه کننده تئائر تلویزیونی ضد نور گفت: در این تله تئاتر با برگشتن به اصالت قصه، برترین فرم یعنی تله تئاتر را برگزیدیم زیرا تئاتر به هنر نزدیک تر است.

7 مرداد 1400

هر آنچه از فیلم ماه یاغی زک اسنایدر می دانیم

بعد از انتشار ارتش مردگان به اسم اولین فیلم زک اسنایدر برای نتفلیکس، خبرها حاکی از آن است که فیلم ماه یاغی، همکاری بعدی اسنایدر به اسم کارگردان با نتفلیکس خواهد بود. اسنایدر بعلاوه برای ساخت دو انیمیشن با نام های غروب خدایان و ارتش مردگان: وگاس گمشده...

4 مرداد 1400

دل نوشته مسعود جعفری جوزانی برای درگذشت برسوزیان

تهران (پانا) - مسعود جعفری جوزانی که دوستی و رفاقتی دیرین با زنده یاد محمد برسوزیان داشته و در سریال در چشم باد هم با او همکاری داشت، درباره این همکاری متنی را منتشر کرد.

24 تیر 1400
تعداد: (32)