بهداشت دهان و دندان

10 کاربرد جالب چای کیسه ای برای سلامت بدن ، طرز استفاده از چای کیسه ای برای چشم ، فواید چای کیسه ای را بشناسید

چای به ویژه چای سیاه و چای سبز خواص شگفت آوری برای سلامتی دارند و غیر از نوشیدن کاربردهای دیگری هم دارند که در این مطلب با آن ها آشنا می شوید.

24 بهمن 1401

جانوری با دو سر باعث حیرت فضای مجازی شد

در ویدیوی عجیبی که در توییتر منتشر شده است مورچه خواری دیده می گردد که با دو سر در حال شکار مورچه است. این ویدیو، مورچه خوار را در حال کندوکاو یک کنده نشان می دهد و به نظر می رسد که سر دوم خزدار و سفید مورچه خوار، به سر اصلی یاری می نماید.

14 بهمن 1401

از افعی کرگدن تا تاک آسیایی؛ با عجیب ترین مارهای جهان آشنا شوید

در سرتاسر دنیا، مارها نقشی حیاتی در زیست بوم های وسیع ما دارند، زیرا به کنترل جمعیت آفات یاری می نمایند و به عنوان منابع غذایی بالقوه برای شکارچیان بزرگ تر عمل می نمایند.

4 بهمن 1401

دراین جزیره مارهای زنگی به شما خوشامد می گویند!

خبرنگاران: پاییز فصل سفر به جزایر جنوبی ایران است . جزایری بکر و دست نخورده که سفر به آنها بر آب های نیلگون خلیج فارس روح و جانتان را جلا خواهد داد. از ما می شنوید به جزیره مارو بروید!

19 آذر 1401

فولیکول کامل مو در آزمایشگاه فراوری شد!

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندپندنت، این فولیکول های کامل همراه شفت های بلند مو پرورش یافتند.

30 مهر 1401

مسواک بعد از صبحانه یا قبل از آن؛ کدام بهتر است؟

تهران (پانا) - مسوالک زدن در هنگام صبح تبدیل به یکی از چالش ها شده است که قبل از صبحانه مفیدتر است یا بعد از صبحانه.

8 شهریور 1401

8 حیوانی که هرگز نباید به عنوان حیوان خانگی نگه دارید

در هنگام انتخاب حیوان مناسب برای نگهداری در خانه، گزینه های زیادی پیش روی شماست. در این هنگام بهتر است از میان همان حیوانات معمول انتخاب کنید و به سرتان هم نزند این 8 حیوان را نگهدارید!

18 مرداد 1401

چطور چیزی که فراموش نموده اید را به خاطر بیاورید؟

اگر اغلب برایتان اتفاق می افتد که چیزهایی را فراموش می کنید، ممکن است به علت این که بیشتر مواقع چند کار را با هم انجام می دهید حافظه قوی در شما شکل نگیرد. برترین راه حل این است یاد بگیرید حافظه خود را قوی تر کنید.

17 مرداد 1401

طرز تهیه زرشک پلو با مرغ مجلسی

زرشک پلو با مرغ یکی از غذاهای ساده اما پر رمز و راز و خوشمزه ایرانی ست که عطر و بوی برنج زعفرانی و مرغ آن، آدم را سرمست می نماید. این غذا ترکیب لذیذی از برنج، زرشک، مرغ و زعفران است که به دو صورت زرشک پلو با مرغ ریش ریش و مرغ سرخ شده سرو می گردد. اگر می خواهید...

14 تیر 1401

طرز تهیه رولت گوشت؛ یک غذای شیک و مجلسی بین المللی

با طرز تهیه رولت گوشت، یکی از غذاهای لذیذ و مجلسی بین المللی آشنا شوید و با طبخ آن در منزل، یک مهمانی بی نظیر به راه بیندازید.

8 تیر 1401

وسایل شخصی که باعث بیماری می شوند

تهران (پانا) - وسایل شخصی، آن دسته ای هستند که با استفاده دیگران، باکتری جذب کرده و باید در مدت مشخصی تعویض شوند.

22 اردیبهشت 1401

11 سؤالی که دائماً از خلبان ها پرسیده می شود

با افزایش سفرهای هوایی، سؤالات بی شماری فکر مسافران را به خود مشغول می کند که اغلب در پی پاسخ آن ها هستند. اما آیا می دانید تکراری ترین سؤالات مسافران از خلبان ها کدامند؟

4 اردیبهشت 1401

پرسپولیس در انتظار نیم فصل دوم؛ آماری امیدوار کننده برای مدافع عنوان قهرمانی

خبرگزاری خبرنگاران- شاگردان یحیی گل محمدی امیدوار هستند در نیم فصل دوم لیگ برتر، امتیازات زیادی به دست بیاورند.

28 بهمن 1400

غذاهای سنتی استان آذربایجان شرقی (بخش دوم)

در بخش اول غذاهای سنتی استان آذربایجان شرقی، بعضی از رایج ترین و معروف ترین خوراک های سنتی و بومی این خطه از کشور را به شما دوستان خبرنگارانیی معرفی کردیم. در ادامه به آنالیز تعدادی دیگر از این غذاهای ناب و دلپذیر از جمله خورشت هویج، دلمه کلم پیچ، سوغان...

16 بهمن 1400

شرایط باورنکردنی یک بازیگر سینما

انتشار تصویری از فرامرز صدیقی بازیگر سینما و تلویزیون به وسیله پرویز پرستویی با موجی از واکنش در شبکه های اجتماعی همراه بوده است. بسیاری از کاربران از این تصویر ابراز تعجب نموده اند.

25 دی 1400

13 هزار و 265 معلول زیر چتر حمایتی بهزیستی استان سمنان هستند

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: 13 هزار و 265 معلول شناسایی شده در استان از خدمات بهزیستی بهره مند هستند.

14 دی 1400

آشنایی با ریوند چینی و فواید آن

ریوند چینی یکی از گیاهان دارویی است که برای سلامتی فواید خیلی زیادی دارد. به عنوان مثال برای درمان آبسه های سرد میتواند از آن استفاده کنید. همچنین این گیاه دارویی بی اشتهایی را هم درمان می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را مطالعه کنید.

2 آذر 1400

با خواص شگفت انگیز انگور برای بچه ها آشنا شوید

انگور یکی از میوه های مقوی و بسیار لذیذی است که خواص درمانی و دارویی زیادی برای سلامتی بزرگسالان و بچه ها دارد، در ادامه بیشتر با خواص آن آشنا می شوید.

20 آبان 1400

چند راه حل ساده برای آن که در خرید و فروش کتاب های دست دوم ضرر نکنیم

از شروع تعطیلات کمی گذشته و تا چشم به هم بزنیم، ترم نو و کلاس های درس نو شروع می گردد. از هر ترم کلی کتاب هست که دیگر به کارمان نمی آید. فقط این نیست؛ بازار جابه جایی خانه هم داغ شده و امان از کارتن های حاوی کتاب که با کمی اغراق وزن شان دست کمی از پخچال های...

24 مرداد 1400

جزئیات ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد

دانشگاه علوم پزشکی تهران برای دانشجویان مقطع دکتری عمومی پزشکی، دندانپزشکی و کارشناسی فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، شنوایی شناسی و کاردرمانی به صورت مجازی ترم تابستانی برگزار می نماید.

6 تیر 1400
تعداد: (28)