تئاتر

کشف اتفاقی یک کشتی تاریخی روم باستان در صربستان

معدنچیان در صربستان در حین کار با بیل مکانیکی قطعات چوبی یک کشتی دوران روم باستان را کشف کردند.

15 مرداد 1402

جای خالی ژانر علمی تخیلی در بازار کتاب

نویسنده کتاب گریز از سال صفر گفت: میدان برای حضور رمان های ژانر علمی تخیلی خالی است.

18 آبان 1401

مرگ مبهم یک بازیگر تئاتر پس از اجرای نمایش در پشت صحنه

جوزفین ملویل بازیگر صحنه های نمایش بریتانیا پس از اجرای نمایش، پشت صحنه جان باخت.

1 آبان 1401

واکنش منتقد ورایتی به بازی نوید محمدزاده در شب داخلی دیوار

همزمان با نخستین اکران شب داخلی دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند و حضور نوید محمدزاده و امیر آقایی منتقدان سینمای جهان به این فیلم واکنش نشان دادند.

20 شهریور 1401

مراکز خرید کازان ، روسیه

مراکز خرید کازان ، روسیهدر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره مراکز خرید کازان ، روسیه ، سخن خواهیم گفت.

19 شهریور 1401

معرفی رستوران هوک لانژ در کنار ساحل مرجانی کیش

اگر شما هم در پی آشنایی با یک رستوران با کیفیت عالی در فضایی منحصر به فرد و خاص هستید، پیشنهاد ما رستوران هوک لانژ کیش است. این رستوران جز معروف ترین رستوران های جزیره زیبای کیش است و به منظور آشنایی بیشتر شما با آن، مطلبی با عنوان معرفی رستوران هوک لانژ...

12 شهریور 1401

مهران مدیری: هیچ وقت به من سیمرغ ندادند

مهران مدیری و سیاوش چراغی پور در بیست وششمین جشنواره فیلم فجر (بهمن 1386) هر دو برای بازی در نقش مکمل در فیلم سینمایی همواره پای یک زن در میان است به کارگردانی کمال تبریزی نامزد شدند.

30 مرداد 1401

راهنمای سفر به لندن

با استفاده از این متن راهنمای سفر خود به لندن باشیدلندن یکی از بزرگ ترین شهرهای دنیا است که تراکم جمعیتی بسیار بالایی دارد. این شهر بعلاوه یکی از برترین مقاصد گردشگری برای مسافران اروپایی است. البته هر نوع گردشگری از لندن بازدید می نماید. هم گردشگرانی...

1 تیر 1401

راهنمای سفر به گوتنبرگ در سوئد

گوتنبرگ، دومین شهر بزرگ کشور سوئد است که جزء پر بازدیدترین شهرهای این کشور به شمار می رود. تاریخ و فرهنگ غنی به همراه جاذبه های گردشگری و تفریحات متنوعی که در این شهر وجود دارد همگی سبب شده اند تا گردشگران زیادی به سمت شهر روانه شوند. هنگام گشت و گذار در...

29 فروردین 1401

شرایط باورنکردنی یک بازیگر سینما

انتشار تصویری از فرامرز صدیقی بازیگر سینما و تلویزیون به وسیله پرویز پرستویی با موجی از واکنش در شبکه های اجتماعی همراه بوده است. بسیاری از کاربران از این تصویر ابراز تعجب نموده اند.

25 دی 1400

عکس شوهر اتو کشیده شبنم قلی خانی !

خبرنگاران: عکس های عاشقانه شبنم قلی خانی و همسرش در فضای مجازی توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرد.

18 دی 1400

دختران دنبال خرید مانتوی خاص لیلا بلوکات

خبرنگاران: لیلا بلوکات عکسی از خود را از صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است و کاربران دختر با دیدن این عکس و مانتو پرسیده اند آن را از کجا تهیه کرده است تا خودشان هم بخرند.

15 آبان 1400

تغییر در زمان برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

برگزاری پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان با پنج روز تعویق همراه است و این رویداد از 5 تا 10 آبان برگزار خواهد شد.

14 آبان 1400

از کدام گالری ها می توان بازدید کرد؟

خبرهایی در خصوص بازگشایی بعضی گالری ها به گوش می رسد اما هنوز بعضی گالری دارها ترجیح می دهند در روزهای کرونایی نمایشگاه را به صورت آنلاین برگزار نمایند و با توجه به اینکه این روزها گالری ها ملزم به رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی هستند، بعضی هنوز برگزاری...

26 مهر 1400

کارگردان تئاتر: ضد نور به اصالت قصه برگشته است

فارس/ کارگردان و تهیه کننده تئائر تلویزیونی ضد نور گفت: در این تله تئاتر با برگشتن به اصالت قصه، برترین فرم یعنی تله تئاتر را برگزیدیم زیرا تئاتر به هنر نزدیک تر است.

7 مرداد 1400

پیام دهکردی به کرونا مبتلا شد خبرنگاران

پیام دهکردی که این روز ها مشغول نقش آفرینی در یک مجموعه تلویزیونی بود، به کرونا مبتلا شد.

8 اردیبهشت 1400

تقدیر سازمان یونسکو از ژاله علو

لوح تقدیر و هدیه کمیسیون ملی یونسکو-ایران به پاس یک عمر فعالیت هنری ژاله علو به این بازیگر، گوینده و صداپیشه پیشکسوت از سوی مریم دوستی دبیر اولین جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 اهدا شد

11 دی 1399

گزارش خبرنگاران از جلسه شورای شهر تبریز

خبرنگاران/آذربایجان شرقی جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تبریز با حضور اعضا و ارائه گزارش حسابرسی سازمان های وابسته به شهرداری و تجلیل از کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال تراکتور برگزار گردید.

28 مهر 1399

آشنایی با بهترین و معروف ترین پارک های تهران

تراکم جمعیت در مناطق مسکونی تهران بسیار بالاست، اما با این حال نزدیک به 40 هکتار از مساحت تهران را فضای سبز، بوستان ها و پارک ها تشکیل داده اند .

28 مهر 1399

سیزده بدر در تهران کجا بریم ؟

بسیاری از افرادی که در تهران زندگی می کنند دوست دارند روز طبیعت را فارغ از دود و آلودگی بگذرانند اما نمی دانند به کجا بروند. ما این کار را آسان کرده ایم با ما باشید تا بهترین مکان های طبیعی برای سیزده بدر در تهران را معرفی نماییم.

28 مهر 1399
تعداد: (21)