مد و زیبایی

برای درمان جوش صورت در پوست های خشک چه باید کرد؟

جوش صورت معمولا در پوست های چرب به وجود می آید، اما پوست های خشک هم ممکن است به این مشکل دچار شوند. همزمانی این دو مشکل پوستی در کنار یکدیگر می تواند شرایط دشواری را به وجود بیاورد؛ چراکه بعضی از محصولات و درمان های آکنه می توانند خشکی پوست را بدتر نمایند....

1 شهریور 1402

با ویژگی های کیف لوازم آرایش مسافرتی آشنا شویم

یکی از وسایل کاربردی که در کیف خانم ها موجود است، کیف لوازم آرایش هست؛ کیفی کوچک و قابل حمل که برای سفر و حتی سر کار ایده آل به نظر می رسد و نیازهای شما را برطرف می نماید. این کیف باید سبک باشد و بتواند در محفظه های داخلی خود لوازم آرایش شما را در امنیت کامل...

26 تیر 1402

خشکی پوست سر را با مواد خانگی از بین ببرید

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد از آن رنج می برند، خشکی پوست سر است که عوارضی مثل خارش شدید را در پی داشته که باعث اذیت شدن افراد می شود؛ بنابراین همواره افراد در پی راهی برای درمان این مشکل هستند.

28 خرداد 1402

4 نکته مهم و کاربردی درباره شستن صورت جوش دار

معمولا آکنه به علت تمیز نکردن صورت ایجاد نمی گردد، بلکه عوامل دیگری مانند باکتری ها یا تغییر هورمون ها باعث بروز آن می شوند. با این حال، پاکسازی منظم در درمان آکنه نقش کلیدی دارد. تشخیص دفعات شست وشوی صورت شاید یکی از گیج نماینده ترین موضوعات برای افرادی...

4 خرداد 1402

برترین مقاصد گردشگری سلامت و تناسب اندام را بشناسید

از فعالیت همه جانبه سلامتی در مکان های عجیب و غریب، به اسکی، یوگا، آبگرم، گشت و گذار و دوچرخه سواری در اروپا، بعضی از برترین تعطیلات را در سراسر دنیا تجربه کنید. برای آشنایی با برترین مقاصد گردشگری سلامت و تناسب اندام با خبرنگاران همراه باشید.

17 دی 1401

معیار خرید کرم ضد چروک و لایه بردار اصل در سال 1401

انتخاب کرم لایه بردار و کرم ضد چین و چروک؛ یکی از دغدغه های همیشگی بانوان می باشد. به طوری که این امر باعث شده است، یکی از مباحث مطرح شده در ملاقات های محبت آمیز بین خانم ها قرار گیرد. ما در این مقاله به نکات خیلی مهمی در مورد انتخاب و خرید کرم ضد چین و چروک...

5 آبان 1401

بازار مرجان یکی از معروف ترین مراکز خرید کیش است

سیری در ایران/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، بازار مرجان یکی از معروف ترین مراکز خرید کیش است.

23 شهریور 1401

مراکز خرید کازان ، روسیه

مراکز خرید کازان ، روسیهدر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره مراکز خرید کازان ، روسیه ، سخن خواهیم گفت.

19 شهریور 1401

آموزش کشیدن خط چشم آسان

معجزه خط چشم را نادیده نگیرید. در واقع یک خط چشم زیبا و حرفه ای می تواند چهره و چشمان شما را مجذوب کننده و خیره کننده کند.

15 تیر 1401

دلیل شادی شاهرخ استخری و همسرش را در این عکس ببینید

خبرنگاران: سپیده بزمی پور این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

20 بهمن 1400

خواص و فواید گلاب

گلاب به عنوان یکی از پر مصرف ترین و محبوب ترین نوشیدنی ها در طب سنتی ایران به شمار می رود که خواصی شگفت انگیز نیز دارد. گلاب از جمله نوشیدنی های پرخاصیت و خوش بویی است که می تواند سلامت روح و جسم شما را تامین کند. برای آشنایی بیشتر با خواص گلاب با ما همراه...

16 آبان 1400

لیست وسایل مورد نیاز در سفر با اتوبوس

سفر با اتوبوس، انتخابی که برخلاف تصورات عموم از سختی و کندی اش، در نهایت آنقدر حسن دارد که پشیمانتان نمی کند. دیدن پیچ و خم جاده از شیشه های اتوبوس و در ارتفاع کمی بالاتر از ماشین، به خاطر سپردن لحظه لحظه عبور از کوه و جنگل و کویر و دریا، همسفر شدن با حداقل...

18 بهمن 1399

19 ایده جذاب برای هدیه تولد

انتخاب یک هدیه تولد مناسب در ظاهر کار ساده ای بنظر می رسد اما در واقع اینطور نیست. برای انتخاب یک هدیه باید عوامل متعددی را در نظر گرفت تا به این نتیجه رسید که چه چیزی را می توان به عنوان هدیه تقدیم طرف مقابل کرد.

28 مهر 1399

10 روش خشک کردن گل طبیعی عالی و بدون پلاسیدگی

گل ها هدایای خاطره انگیزی هستند اما آنها پس از مدتی خراب می شوند . خشک کردن گل ها می تواند تا همواره خاطره آن ها را برای ما زنده نگاه دارد . خشک کردن گل طبیعی راهی برای تزئین کردن دیوار خانه نیز می باشد. روش های زیادی برای خشک کردن گل طبیعی وجود دارد که در...

28 مهر 1399

سیزده بدر در قزوین کجا بریم ؟

قزوین یکی از شهرهای خوش آب و هوای ایران است. مکان های طبیعی این شهر در روز سیزده بدر شلوغ می گردد و مردم به دامان طبیعت می فرایند. با ما باشید تا بهترین مکان های طبیعی برای سیزده بدر در قزوین را معرفی نماییم.

28 مهر 1399

5 نمونه کره بدن که پوستتان را همچون پنبه نرم و لطیف می کند

کره بدن می تواند موجب نرم و لطیف شدن و رطوبت رسانی به پوست شود. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین نمونه های کره بدن آشنا نماییم.

28 مهر 1399

معرفی 10 شهر و کشور برتر برای مسافرت های نوروزی

شاید به دنبال مکان های مناسب برای سفر هستید اما از آن ها اطلاعی ندارید. در این مطلب قصد داریم بهترین شهرها و کشورهای دیدنی و مناسب برای مسافرت های نوروزی را به شما عزیزان معرفی نماییم. تا سرانجام با ما همراه باشید.

28 مهر 1399

آشنایی با بهترین و معروف ترین پارک های تهران

تراکم جمعیت در مناطق مسکونی تهران بسیار بالاست، اما با این حال نزدیک به 40 هکتار از مساحت تهران را فضای سبز، بوستان ها و پارک ها تشکیل داده اند .

28 مهر 1399

آدرس و تلفن مرکز خرید نگین شیراز

مرکز خرید نگین شیراز یکی از مراکز خرید شیک و مدرن شیراز است که از یکی از مجتمع های آلمان الگو برداری شده، همراه ما در خبرنگاران با این مرکز خرید بیشتر آشنا شوید .

28 مهر 1399

سیزده بدر در تهران کجا بریم ؟

بسیاری از افرادی که در تهران زندگی می کنند دوست دارند روز طبیعت را فارغ از دود و آلودگی بگذرانند اما نمی دانند به کجا بروند. ما این کار را آسان کرده ایم با ما باشید تا بهترین مکان های طبیعی برای سیزده بدر در تهران را معرفی نماییم.

28 مهر 1399
تعداد: (33)